Frigiv cannabis. Lad os nå over 50.000 underskrifter.
Kontakt forfatteren af dette andragende
Fordi:
- Vi kan tjene mange penge på det
- Meget godt til medicinsk brug
- Mere arbejde
- Hvis vi er ansvarsfulde nok, og stadig styre vores liv med substandser, så bestemmer vi da selv hvad vi putter i kroppen (Det er jo næsten det samme som et glas rødvin)
- Det bliver mere sikkert, så der ikke er alt muligt andet i substansen
Det her er bare generelt om stoffer: istedet for at bare sige niks pille til de unger om at tage stoffer i undervisningen(selvfølgelig skal de ikke det) MEN nogen gør det jo alligevel, så hvorfor ikke lære dem om at gøre det mere "sikkert" istedet for at de får en overdosis.
ellers har jeg ikke så meget mere at sige
Med en legalisering vil man også være nødt til at tage nultolerance mht bilkørsel op til revision og få fastlagt en ordentlig grænse. Det er ikke rimeligt at man risikerer kørekortet i ugevis efter at man har været påvirket.
Legaliser medicinsk cannabis nu!
Fordi det latterlig folk skal straffes med at få fjernet deres kørekort dagen efter de har fået røget en joint. Jeg er tidligere alkohol misbrugere og fik hjælp af cannabis til at komme ud af det. Nu ryger jeg en enkel joint om aften i forhold til Før hvor jeg drak en halv ramme øl Før jeg lage mig til at sove.
Re:
kan skrive under på betændelse tilstande har mobus crohn og en enkel dag på hash kager eller andet spiseligt er det væk i flere dage. (jeg høvdes ikke et daglig indtag for at opnå lindring hvilket jeg er super glad for. jeg har valgt ikke at tage cbd da jeg tvivler på du får alle kemiske bindinger med. istedet for en god omgang øko pot eller skunk. OG DET HOLDER HELE 7 DAGE virkningen. det lammer selvfølgelig ikke ligeså godt men det tager toppen og får det til at falde til ro.
| This discussion has been closed. |