Underskriv som støtte for Sabrina Beltran!!!
Kontakt forfatteren af dette andragende
boet her hele hendes liv.
Uanstændigt hvis hun udvises, og til et land hvor hun aldrig har været/er fremmed i.
Underskrift for at hun får lov at blive!
Forstår slet ikke hvordan sådan noget her kan komme på tale mens der render folk rund som gentagende gange begår kriminelle handlinger uden at det har konsekvens. Men så er der en eller anden papir-nusser som lige falder over en uskyldig pige.... Brækker mig over det her land. :/
Vi kan beholde forbryder og folk som ikke vil være en del af vores samfund, men vi vil smide en ung studerende kvinde der er født på vores jord til et fremmet land? Hvad for en verden er vi kommer til. Føj! Hvis det er hvad det vil sige at være dansk i dag, så er alt hvad jeg var stot af ved mit ophav dødt.
Re:
Du skal nu passe på med at være åben og imødekommende over for muslimske ekstremister så som isis - de dolker dig i ryggen når du ikke længere passer ind i deres dagsorden...
Re:
De vil ikke have racehygiejne... De har ikke noget imod udlændinge der vil Danmark... DF har ikke noget imod udlændinge der vil integrere sig - men dem der ikke vil Danmark, dem der ikke vil integrere sig, dem der ikke laver andet en at gøre danskere som enkefru Jepsen utryk og bange de skal bare ud fra en kant af...
Jeg læste din historie kære Sabrina. Det er ikke ok. Du skal ikke smides om på den anden side af jorden hvor du aldrig har boet. Du hører til her og her skal du have lov at blive <3
UDEN der er konsekvens.
157stk2 ell 164 i straffeloven.
SystemDK ansatte er IKKE hævet over loven
| This discussion has been closed. |