Vi støtter Djurs Sommerland som det er

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Vi støtter Djurs Sommerland som det er.


Gæst

#551

2015-06-25 11:51

Jeg underskriver denne indsamling, fordi der sidder nogle snævertsynede mennesker og kritiserer noget, som har eksisteret i rigtig rigtig mange år. Hvorfor ændre på noget som alle - indtil nu - har været glade for. Det er dybt godnat. At afskaffe landene og gennemtænke nye emner er jo dybt godnat. Djurs Sommerlands kendetegn er de forskellige lande. Det er organiseret og det er overskueligt. Det er ikke ligesom alle andre tilfældige forlystelsesparker. Bon bon land bliver jo heller ikke kritiseret for deres blå ænder? Skulle Djurs Sommerland så også nedlægge Thors Hammer, fordi det er diskriminerende mod danskernes nationale identitet?

Hold kæft hvor jeg synes det er latterligt. I hele min barndom har jeg elsket at tage i Djurs Sommerland! Jeg har familie fra Spanien, Norge og England, og alle der omkring har børn, som selvfølgelig også har fået en tur derud! ALDRIG har jeg hørt om familie, venner, bekendte eller sågar fremmede der har brokket sig.

"Det truer selvmordsraten".. Hvad fanden er det for noget fis Josef.. Tror du ikke at afrikanere, som bor i Danmark kender til Afrikas historie? Jeg er dansker.. Jeg døde ikke, da jeg fandt ud af at Hitler besatte Danmark og dræbte jøder.. De har godt af at lære noget om deres historie og deres forfædre. Ligesom jeg, der i historietimerne, har måttet læse en bog om hvordan vikingerne opførte sig. Det har da ikke påvirket mig i den selvmordstruede retning. Dit navn beskriver jo allerede, at du ikke er dansker, for fanden... Hold bøtte og lad være med at komme i Djurs Sommerland. Tænk, at SÅ mange turister fra andre lande ser Djurs Sommerland, som én af Danmarks bedste turistattraktioner.

Gæst

#552

2015-06-25 11:53

Fordi det her er Danmark, vi har vore traditioner og fremmede skal ikke komme og sætte vores dags orden,for bare 5 år siden var der ikke nogen der pegede fingre af os.Men dem vi tager imod tror de skal bestemme over Danmark og Danskerne.

Gæst

#553

2015-06-25 11:53

Jeg syntes det er noget pjat..

Gæst

#554

2015-06-25 11:53

Jeg underskrev fordi det er Danmark og det skal det fortsætte med at være

Gæst

#555

2015-06-25 11:53

fordi det er ved at køre af sporet med al den invandring jeg er vokset op med lille sorte sampo hvorfor skulle det nu være forkert

Gæst

#556

2015-06-25 11:54

Den politiske korrekthed breder sig son en epidemi, det er utåleligt. Og vi skal ikke plages af Svenskersyge i Danmark.

Gæst

#557

2015-06-25 11:55

det kan da ikke være mere åbenlyst bare det at spørgre burde give fængsel

Gæst

#558

2015-06-25 11:55

Jeg synes at de fjolser der ser racisme allevegne skal stoppes og med denne underskrift indsamling kan man forhåbentligt vise dem at de er i stort undertal, og at de burde bruge deres kræfter på noget andet end uskyldige forlystelses parker og tegneserier o.lign.

Gæst

#559

2015-06-25 11:56

Der er intet racistisk i navnene som Djurs Sommerland bruger

Gæst

#560

2015-06-25 11:56

Jeg skrev under fordi, dette er mit land og jeg mener, dem der tror de er politiske korrekte, er ved at hænge mig ud af halsen. Det var bedre de tog en uddannelse, og lærte at tjene deres penge, end at være politi for hvad andre mener og siger.

Gæst

#561 Re:

2015-06-25 11:59

#226: -  

 Enig


Gæst

#562

2015-06-25 11:59

Fordi alt andet er dybt Godnat en Svensker bare fordi de ændrer deres eget land til muslim land skal vi ikke gå samme vej og en svensker skal aldeles ikke bestemme hvad vi har i vores forlystelses parker.
Kan de ikke tåle det gis af hjem.

Gæst

#563

2015-06-25 12:00

Fordi jeg mener at Djurs sommerland skal forblive som den er ! Det er vores land - vi bestemmer... Så synes det er noget pjat at nogle mener at et par forlystelser er racistiske !

Gæst

#564

2015-06-25 12:00

Har underskrevet fordi jeg er træt af den nypuritanske gutmensch-flok, der tror de gør verden til et bedre sted ved at forbyde ord og billeder, som de selv mener andre måske stødes over. Hvad bliver det næste - offentlige bogafbrændinger i godhedens tegn?

Gæst

#565

2015-06-25 12:01

Synes i bund og grund bare at det er kørt fuldstændigt f sporet. Man kan se racisme alle steder hvis man vil...

Gæst

#566

2015-06-25 12:06

Jeg mener at der er en grundlæggende fejl i al den her debat her hjemme i Danmark og alle andre steder hvor ligende ord kan virke stødende. Og det er ikke børn og unge der klager, de er de voksne på vegne af børn. De pålægger børn tanker som børn slet ikke opfanger som racisiske. Det tror jeg handler om at forældre og andre voksne glemmer deres eget ansvar at forklare og sørge for at børn forstår ordene og bruge dem rigtigt. Min sønner påhhenholdsvis 42 og 19 år, har aldrig troet at negere/ sorte/ ja hvilket ord er politisk korrekt? er kannibaler. Uanset hvad de forskellige ord der er brugt, det er MIT ansvar at opdrage mine børn til tolerante og forstående mennesker, med respekt og accept af andre mennesker

Gæst

#567

2015-06-25 12:07

Jeg mener at der er en grundlæggende fejl i al den her debat her hjemme i Danmark og alle andre steder hvor ligende ord kan virke stødende. Og det er ikke børn og unge der klager, de er de voksne på vegne af børn. De pålægger børn tanker som børn slet ikke opfanger som racisiske. Det tror jeg handler om at forældre og andre voksne glemmer deres eget ansvar at forklare og sørge for at børn forstår ordene og bruge dem rigtigt. Min sønner påhhenholdsvis 42 og 19 år, har aldrig troet at negere/ sorte/ ja hvilket ord er politisk korrekt? er kannibaler. Uanset hvad de forskellige ord der er brugt, det er MIT ansvar at opdrage mine børn til tolerante og forstående mennesker, med respekt og accept af andre mennesker

Gæst

#568

2015-06-25 12:08

Fordi det er totalt til grin, man kan snart ikke slå en fjært uden at blive kaldt racist, utroligt at vi skal høre på alt det vrøvl i vores ejet fødeland, nu må det sgu være nok med alle de opmærksomheds krævende tosser.

Gæst

#570

2015-06-25 12:11

Jeg skriver under fordi at Der er alt for meget focus på racisme i øjeblikket, og at erklære noget som folk har nydt i tyve år for rasistisk er jo bare rent til grin.. Vil garantere for at halvdelen af dem der mener den er rasistisk har nydt godt af ture i den igennem årene.. Men desværre lever vi nu i en tid hvor folk kun leder efter noget at pege fingre af.. Kan vi jo se med bilkas dyrekort og disneys gratis arrangement..

Gæst

#571

2015-06-25 12:11

At der nogen som laver en underskrift indsamling mod Djursland Sommerland, er mig en gåde, hvis man virkelig tro man gør nogle mennesker en tjeneste, skulle man måske lige spørge de mennesker man tro, det genre før man går igang, for dem jeg kender synes det ok, de kalder da sig selv for hottestotter og neger, hvis vi bliver ved med at tro alt skal laves om fordi det er racistisk, ender det sgu også med at blive racistisk, så helt ærligt få jer et liv og brug det på noget fornuftigt. Bare min mening

Gæst

#572

2015-06-25 12:13

Jeg syntes at man i dagens danmark fremprovokere holdninger hos børn.
Der er ingen børn der ser noget racistisk i disse ting, før de har hørt deres forældre, eller en anden voksen omtale det sådan.

Gæst

#573

2015-06-25 12:13

Jeg mener at Vi skal spænde hjælmen og lad være med at se racistisk på alt selv navnet på en karusel og en flødebolle er et problem har de folk da ikke andet og gå op i må de da have et kedeligt liv.

Gæst

#574

2015-06-25 12:13

Det er jo en latterlig anklage, det er noget der høre fortiden til, sket er sket i historiebøgerne og det kan der ikke laves om på. Hvis der er nogen der undre sig over, hvad de skal sige til deres unger hvis de spøger ind til forlystelsernes udsmykning, så fortæl dem historier om hvad der bliver vist og lad dem lære af det. Ser intet racistisk i det, det er jo et sted hvor man kan have det sjovt, og hvis Djurs sommerland kan fortælle historier gennem deres udsmykning, med hjælp fra forældrene, kan de lære om fortiden og give en bedre fremtid.

Gæst

#575

2015-06-25 12:14

Kan det virkelig passe, at vi i danmark, skal være som sverige. Simpelhen berørings angst, for alt der lever og bevæger sig omkring i danmark. Jeg vil sige til de akademiker som sidder og tror de ved alt, i er dumme som en dør. Ingen børn som vokser op i dagens danmark, stiller spørgsmål tegn til hvad en afrikaner er, om de går med ben i næsen og spyd i hånden, eller ej, de fleste børn i dag side stiller nok en afrikaner, men en som løber langt til marathon eller dribler med bolden som eto. Og de voksne som hele tiden prikker til ilden, er mere dem som føler sig udsat, at de føler et behov for at indrage alt og alle. For børn lære kun af ens forældre, og hvis forældrene hele tiden siger, at de hvide er altid efter de sorte, så vil cirklen aldrig brydes. Men ser man djurssommerland for hvad det er, en sjov tema park for alle. Så vil ingen fokuser på de negative ting som der bliver hentydet til.