Bevar Høllevangskolen

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Bevar Høllevangskolen.

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2015-06-04 06:42


Juliette Hansen
Underskriftindsamleren

#2 Det blev der skrevet 6 Februar 2014 - Man undres over udviklingen et år længere frem :(

2015-06-04 07:10


Gæst

#3

2015-06-04 08:14

Fordi vi har et barn på Høllevang skolen og der har han brug for at være

Gæst

#4

2015-06-04 09:04

Folkeskolen har problemer nok med at være der for de elever der går der. Så hvorfor skal elever med særlige behov ikke bevare deres skole

Gæst

#5

2015-06-04 09:21

Fordi der er en masse børn hvis trivsel jeg bekymrer mig om

Gæst

#6

2015-06-04 12:24

Fordi mit barnebarn får for langt at køre med taxa, da skolen også har en specileklasse

Gæst

#7

2015-06-04 13:49

Fordi det ikke kun bliver hårdt for barnet, men også for de andre elever at skulle tage hensyn til en der skal have lidt anderledes behandling. 
Plus Jeg tror de har det bedre der ude end de vil have på nogen anden skole.


Gæst

#8

2015-06-04 16:23

Kender en del børn som går på Høllevang Skole og det ska de gerne kunne blive med, de fungerer, hvis de børn ska flytte skole så knækker det dem og det duer ikke

Gæst

#9

2015-06-04 16:29

Har selv boet i Toftlund.
Kender desuden alt for godt til hvordan systemet svigter vores børn. Lukker skolen berører det mange børn og deres familier.
Børnen skal beholde Høllevangskolen. Den giver dem den base og ro de har brug for i deres videre liv !!!

Gæst

#10

2015-06-04 17:15

Alle har ret til skole, også dem som lige skal bruge et ekstra skub!

Gæst

#11

2015-06-04 18:46

Fordi jeg synes det er under al kritik at alt hvad der fungerer godt skal lukkes, og af hensyn til børnene der evigt bliver kastebolde, for at spare!

Gæst

#12

2015-06-04 19:02

Høllevangskolen er bare det bedste sted for børn der har brug for ekstra hjælp og omsorg. Her er der tid, ro, masser af udfordringer og muligheder for at forberede dem på livet efter skolen. Lærerne brænder for at hjælpe eleverne videre i livet.
Lukker Høllevangskolen, er der mange børn der bliver tabt igen. Der er bare ikke resurser til dem i den "almindelige" folkeskole.
Derfor: BEVAR HØLLEVANGSKOLEN

Gæst

#13

2015-06-04 19:48

Høllevangskolen har en fantastisk tilgang og et personale med kompetencer, lyst og indsigt, der løfter selvtilliden, og dermed skaber succes, hos vores børn med særlige behov. Skole og personale er tilpasset eleven og ikke omvendt.

Gæst

#14

2015-06-04 20:34

Fordi jeg har en søn som starter der efter ferien.
bevar skolen, så også de speciale børn kan få noget ro og IKKE kun nederlag på nederlag

Gæst

#15

2015-06-04 20:53

Jeg underskriver fordi jeg gerne vil støtte bevarelsen af Høllevangskolen.
Og fordi når børn og unge går på en skærmet enhed er der en grund til det. Høllevangskolen har et godt ry. Og der er en god trivsel blandt disse specielle børn.
Kirsten

#16

2015-06-04 21:03

Vores dreng har gået på en anden skole det første år og på den skole lavede de forskel på børnene i specialklassen og hvor han derefter har skifte til Høllevang skolen siden august 2010 og han kom godt i gang allerede til december samme år kunne han skrive og stave til sit navn samt med vejledning tegne sig selv og et hus og sproget er også kommet godt i gang . Høllevang er en god og fungerende skole børnene trives og de bliver fint delt op i de klasser så deres hverdag fungerer. De har da prøvet at dele dem op i timer med deres færdigheder i det enkelte fag men det fungerede ikke. Der er bare nogen der skal have ro og struktueret. Vores dreng tager glad i skole med bus og kommer ligeledes glad hjem selv om han har en astand til skolen på 30 km. Skole psykolog'er må da også kunne indse at det er en dårlig at lukke en sådan en vel fungerende skole . SÅ BEVAR HØLLEVANGSKOLE


Gæst

#17

2015-06-04 22:36

Jeg skrev under for de jeg håber at kunne være med til at Høllevang skolen skal bestå frem over. Lærerne gør et utroligt stykke arbejde for de børn som ikke helt passer ind i vores folkeskole. Men for vores politikker dreje det sig om at spare og spare. Men jeg er helt sikke på at der ikke blive sparet en eneste krone på sigt. Hvis man se hvor mange børn der går tabt i systemet, hvis de ikke for den rigtig hjælp her og nu. Men jeg ved ikke hvorfor vores dygtige politiker ikke kan se det.
Kan simpelhen heller ikke forstå at man kan kommer med de ideer at de børn som har brug for meget mere hjælp i den daglig, skulle kunne få det i en " normal " folkeskole når de så kaldt normale børne som går der, har svært ved at kunne klar det. Så kan jeg da slet ikke se, hvordan vores børn der har brug for en mere struktureret skoledag, skulle kun klare en normal folkeskoleklasse.
Håber virkelig for de børn der har brug for mere hjælp i det daglige kan få lov at beholde en skole som Høllevang.
Hilsen
Kent Bosack

Anonymous

#18

2015-06-04 22:53

Hvis spicealskoler gør nytte og gavn nedlægger man da sq ikke skoler!

Gæst

#19

2015-06-05 01:05

Fordi jeg selv gik på verdens bedste skole :)
gæst

#20

2015-06-05 15:02

Hvorfor nedlægge Høllevangskole når der er flertal der går på den special skole. Tager man eks. Møgeltønder specialklasse er de længe ikke så mange elever, så hvorfor inkludere man ikke de elever til Høllevang samt Skærbæk specialklasse ?


Gæst

#21

2015-06-05 23:05

Hvad sker der for de der sidder og tager de beslutninger. .. de skulle have et spark et hvis sted... og prøve at sidde i de børns sted...

Gæst

#22

2015-06-06 07:38

Disse børn vil være tabt , hvis de kommer i en alm folkeskole , og i sidste ende blive dyr for samfundet . Så hjælp dem til en god uddannelse !!!
Bevar Høllevangskolen

Gæst

#23

2015-06-06 23:32

Jeg skrev under fordi der skal være plads til alle i vores Samfund!!!

Gæst

#24

2015-06-07 19:55

Har en nevø på høllevang og han trives rigtig godt på skolen .

Gæst

#25

2015-06-08 06:32

Har underskrevet da jeg ikke mener sådan nogle skoler bør lukkes og håber danmark står sammen om det