BORNHOLM SIGER NEJ TIL TRAFIKFORLIGET 2014 /Bornholm sagt - Nein - zum Verkehrsvertrag 2014
Kontakt forfatteren af dette andragende
De folk der har valgt Bornholmerfærgerne har ikke tænkt sig om. Det har længe været klart at klimaet vil ændre sig med mere nedbør, varme og storme. Man kan ikke isolere Bornholm, men gør det ved at vælge forkerte færger.Kom nu! bestilt 2 færger der kan sejle i alt slags vejr og sælg så Willum og Christina, de er ikke pengene værd i Østersøen og slet ikke for turismen på Bornholm.
Jannie Sauer
Re:
Jo de er måske de rette vej. De tænker kun i kroner og ikke på os trafikal ligestilling!!! jeg trog de har aldrig hørt om de
drop togbroen over vejle fjord og giv pengene til bornholm i stedet
jeg er fra vejle og elsker jeres lille ø og her over i selv samme trafik forlig skal der bygges en latterlig togbro på 8 milliarer for at kunne spare sølle 8 mins tog tid i transport
ærligt synes jeg heller de skulle bruge de penge på at for bedre bornholm da det ike er fair man bruger så mange penge på noget der end ikke er brug for samt øgelæggervores dejligt fjord men der i mod bedre kunne sende jeres tog til ystad endelig vil dette kun give flere turrister til øen mig selv inklusiv og da jeg ikke har bil så er toget eneste mulighed
jeg forstår godt hvorfor i lavet denne underskrift indsamlig og jeg håber af hele mit hjerte i for ngoet ud af det da alle steder skal være lige stillet og endelig så er bornholm en dejlig lille plet på kortet der betyder utroligt meget for danmark
med mange hilsner thomas bilet
Re: drop togbroen over vejle fjord og giv pengene til bornholm i stedet
#214: - drop togbroen over vejle fjord og giv pengene til bornholm i stedet
Du er fornuftig er menneske
men sådan tænker en politiker ikke de gå ud på at lave monumenter så stå mange år efter at de ikke er her
FREIHEIT FÜR BORNHOLM !
ICH BIN EIN BORNHOLMER !
"MACHT KAPUTT, WAS EUCH KAPUTT MACHT." (RIO REISER, BERLIN)
1 Aakirkeby, men 4 flere varianter fra Aakirkeby pa listen = naesten 500 stemmer idag klokken 15.30 fra Aakirkeby-boende !
Re:
Er mest bekymret for savnet af Poul Anker ifm tysklandsruten og hårdtvejrs færge. Togmæssigt er der kommunikation fsa samarbejde med SJ Svenske Järnvägen for et samarbejde, som de gerne vil se på. Hvad der kommer ud af det, er d.d. uvist.
Hovederhvervet på Bornholm er turismen
Færgeforliget afskærer alle tyskere fr A at komme i egen bil, så slut med tyske campingvognen
Det er da grotesk!
| This discussion has been closed. |
Auch wir sind seit 1969 treue Gäste auf Bornholm und lieben die Paul Anker. Sie ist das einzige verbliebene Schiff, das zum Start oder am Ende des Urlaubs Urlaubsatmosphäre austrahlt. Die anderen sind so "hyggelig" wie die Hamburger U-Bahn am Montag Morgen. Bornholm ist seit vielen Jahrzehnten eine Lieblingsinsel der Deutschen, aber Dänemark hat es wohl nicht mehr nötig! Armes Bornholm, das hast Du nicht verdient. Kann man nicht noch einmal die Unterirdischen nach Kopenhagen schicken?