asylcenter thyborøn nej tak

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen asylcenter thyborøn nej tak.


Gæst

#26 Debat om asylansøgere i Thyborøn

2014-11-03 17:28

Til 23, 24 og 25: hvor ærgeligt man ikke kan have en debat uden nogen vender det egentlige emne og gør det useriøst.

Jens Peter Rønn

#27 Er jeg den eneste...?

2014-11-04 00:29

Er jeg de eneste der glæder mig til vi får nye gæster i lille Thyborøn? :)

Tænk sig i har jo ikke mødt dem endnu, de vil sikkert gerne drikke en bajer med jer nede på Kanalen

Det bliver da dejligt med lidt fremmede kulture der kan inspirere de

efterhånden godt indavlede Thyborønboere 

Iøvrigt, ser jeg et Asyl Center som et kæmpe IQ boost til alle Kanalens stamgæster 


Gæst

#28 Svar til #27

2014-11-04 14:40

Det er du bestemt ikke. 

Thybrøn har da kun godt af nye borgere som forhåbentlig også kan være med til at skabe arbejdspladser i byen, samt nye muligheder for byen.

Jeg synes da et asylcenter i Thyborøn burde prøves inden det af.

Gæsten

#29 Re: Svar til #27

2014-11-04 22:53

#28: - Svar til #27 

 Vi kan som borgere være med til at give folk på flugt et håb. Ro og tryghed. Kunne kun forestille mig mennesker som var ydmyg og taknemmelige. Tænker også frisk pust og gang i byen - på den gode måde. Flere mennesker og større handel i byen skader ikke Thyborøn.

Høfde 67

#30 Velkommen

2014-11-06 16:00

Nå, det går da meget godt for os her i Thyborøn. Vi har både hollændere, islændinge, færinger, tyskere, thailændere og mange andre nationaliteter. Og det skaber da ingen problemer.Tvært i mod. Bare nu di flygtninge har nogen børn og vælger at blive boende her, selvom det ikke er Danmarks mest spændende sted. Vores skole har brug nogen flere børn. Ellers kan den snart lukke.

Problemer er der allevegne. Har vi ikke indbrud og tyveri. Og slagsmål og billister der kører fulde eller for hurtigt. Nej Thyborøn er ikke paradis. Ikke en gang tæt på. 

Så hvis der kommer nogle stakkels flygtninge så vil jeg  tage godt i mod dem. Hvem husker ikke de stakkels gamle bosniere, der sad på deres plasticcstole udenfor Hotellet  og kiggede mod syd og længtes hjem.

Vi der bor her  har det godt her. Og jeg kan godt dele livet i Thyborøn med andre.


Gæst

#31 asylcenter i Thyborøn?? :)

2014-11-06 21:21

Er enig med jer. Det vil da være godt for Thyborøn at få et asylcenter.

Men nu må vi jo se hvad politikerne siger til det. :)

Gæst

#32

2014-11-09 15:52

Håber bare det er de rigtige vi bruger vores krudt på. Tror bare der sidder mange dernede som ikke for alt det krudt som de har brug for at få en ordentlig hverdag


Gæst

#33

2014-12-10 08:00

Utroligt, vi kan sgu ikke engang hjælpe vores egne syge og gamle på en værdig måde, nej men vi kan sagtens hjælpe det halve af mellemøsten og afrika


Gæst

#34 Re: svar til #12

2015-03-21 15:38

#14: - svar til #12 

 tak for kaffe !!!!!!!! Det er sgu ikke største parten af dem der vil have arbejde,hvor fanden har du fået det fra ?????? Nej en ud af 10 af dem vil arbejde,hvis de ikke kan blive fri !!!!!!! der hvor du finder flest af dem der er kommet de sidste 20 år beskæftiget,det er som førtidspensionister !!!!!!!