..........Jeg ønsker et Nej Tak til opførelse af kæmpevindmøller i Kastrup-Tiset enge.

..........Jeg ønsker et Nej Tak til opførelse af kæmpevindmøller i Kastrup-Tiset enge. / Beskeder / Vindmølle MAGTEN / Kommentarer


Gæst

#1

2014-09-30 20:47

Ja det skal I!!

Jeg kan anbefale en masse gode indsigelser som I kan finde på sagen fra Møn som jeg er en del af www.kostervig.dk. I går ind under punktet "hvorfor siger vi nej" og indsigelser og så er der masse af materiale at blive klog på - vi er sådan i al beskedenhed gået hen og blevet professionelle i kampen om at beholde vores naturværdier og lokalsamfund intakt. Vi har arbejdet for solenergi som vi begynder at have rigeligt af. Og det generer ingen og alle er glade.

Skulle I have spørgsmål til Vardesagen så kan I skrive til mig på underskriftindsamlingen 1million nej - til kæmpevindmøller på land. Den er for alle og ikke knyttet til noget bestemt område.

Tillader mig også lige at anbefale den nye film DownWind fra Ontario.

Hilsen Marie Hjort


Gæst

#2

2014-10-01 04:35

Hva med alle de svaner der er på engene kan det ikke bruges da svaner jo er fredet og at de sikkert vil blive skræmt af de vindmøller og slået ihjel når de rammer sådan en mølle
Det kunne vel bruges mod dem så de ikke kommer op de Møller

Mvh Erik Nissen Ved Majen 10

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2014-10-02 05:41



Gæst

#4

2014-10-02 05:49

Hej Søren

Jeg kan ikke se om underskrift indsamlingen også gælder for møllerne der påtænkes opsat i Gram. Der nævnes op til 45 stk., men som jeg ser det er det vist kun for Kastrup Tiset enge.

Betyder det at underskriftsindsamlingen ikke har betydning for de 6-12 møller der kan blive opsat vest for Gram??.

MVH Gert, Tjørnebakken 14