Bevar skadestuen på Vejle Sygehus som døgnåbent

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Bevar skadestuen på Vejle Sygehus som døgnåbent.


Gæst

#51

2014-09-24 19:05

Vi er mange med børn og børnebørn, der har brug for, at Skadeestuen ikke bliver lukket om natten. Dette er kun det første skridt, taget af Carl Holst.

Senere bliver Skadestuen højst sandsynligt lukket. Alt dette på trods af tidligere udmeldinger fra Carl Holst.

Vejle er Danmarks syvende største by.

Skammeligt, at en lukning om natten overhovedet kommer på tale i en tid, hvor sygehusdirektører får udbetalt store bonusser....

Tankevækkende......

Gæst

#52

2014-09-25 08:04

Dejligt at nogen gør noget. Regionerne dyrker gammeldags sognerådspolitik. Desværre har vi ikke nok i rådet fra Vejleområdet. Start en ny indsamling med titlen: Nedlæg amterne.

Gæst

#53

2014-09-25 11:37

jeg burde have et klippe kort der ind til og kan sq ikke søre for jeg altid kommer til skade i dagtimerne :P

Gæst

#54

2014-09-26 15:29

Hvad er det for noget at lukke skadestuen i Vejle. Hvis det sker, så bare ring 112. Hvis der er noget, så vil de finde ud af hvad det vil koste ekstra.
Med det vi dansker efterhånden betaler i skat. Kan det ikke passe at der skal skæres igen i sundhedsvæsnet. Tænk lige på dem der har børn der kommer til skade.
Skal man så køre til en anden by med et skadet barn og man står måske alene, hvordan skal man lige køre 30 km. Med et barn der skriger pga. Det er bange samt det gør ondt.
Men typisk de folkevalgte, tænker kun på dem selv.
De buret skamme sig, og være mere menneskelige.
Men de findes ikke desværre.
Når det rammer dem selv ved de godt hvordan loven og regler skal laves.
JA EFTER DERES BEHOV.
Pierre

#55 Re:

2014-09-27 20:25

#21: -  

 Stil op som folketingskandidat, for regionerne har fået færre penge end ønsket og ønskeligt, hvorfor region Syddanmark nu skal spare 120 millioner.

Pierre

Pierre

#56 Re:

2014-09-27 20:27

#52: -  

 Hvis vi først får nedlagt regionerne vil du opdage, at styring fra København vil blive med meget lidt hjerte for Vejle

Pierre

Morten Kristensen

#57 Re: Re:

2014-09-28 06:08

#56: Pierre - Re:  

 Hej Pierre

Tak for vores snak i går. Men du kan jo hjælpe med at finde 1,5 mio. kr , se hvor let der kunne findes 1 mio. for at stække en anden lokal politiker, som ellers ville have bevaret skadestuen som natåbning.

jeg er helt sikker på, at Regionsrådet med lethed kan finde penge til bevarelse af skadestuen. Det er småpenge i regionens budget. 

Jeg synes også der er særdeles mange uafklarede økonomiske forhold m.v. i det materiale der er udarbejdet til sagen.


Gæst

#58

2014-09-28 07:46

Ønsker at bevare skadestuen og natten da der ellers bliver langt til nærmeste. I det samlede regnskab er det den koster at drive ikke meget

Gæst

#59

2014-09-28 13:30

Jeg er temmelig klodset, og har en del gange haft brug for hjælp på skadestuen, døgnet rundt.

Gæst

#60

2014-09-28 18:42

Jeg underskriver i håb om at bevare Vejle skadestue. Mvh Rikke Friis Sørensen

Gæst

#61

2014-09-28 19:45

Michael larsen

Gæst

#62

2014-09-28 21:54

Det er jo svært at planlægge sygdom mv, det falder altid på de mest ubelejlige tidspunkter, og med mit held vil det typisk være når der er lukket, at jeg eller min familie har allermest brug for hjælp. Det vil være en katastrofe hvis man ikke i så stor en by som Vejle er, kan få hjælp hele døgnet rundt. Jeg føler med de stakler der kommer til at mærke det på egen krop, og måske ikke når at få den fornødne hjælp, inden det er for sent. Håber nogle højtstående folk vil få rigtig dårlig smag i munden, når borgerne begynder at dø fordi de skranter på de forkerte tidspunkter i døgnet :( Føj siger jeg bare, at gøre menneskeliv op i penge på den måde. Så var der andre steder der kunne spares i stedet for!


Gæst

#63 Re:

2014-09-29 10:04

#5: -  

 Hvad mener du med det. ??? ;)

 


Gæst

#64

2014-09-29 14:25

Jeg kører ikke til Kolding hvor der er dobbelt så langt. Der vil blive ringet 112 i stedet, og se så hvad det koster.

Gæst

#65

2014-09-30 18:59

Har familie i Vejle.
viv

#66 erRe:

2017-02-04 15:09

#7: -