Bevar DR Underholdningsorkesteret
Kontakt forfatteren af dette andragende
DANMARKS NATIONALE UNDERHOLDNINGSORKESTER
Hvor findes sponsorerne?
Lad DNU eksempelvis få hjemsted i OPERAHUSET
Jeg er 69 år, og det føles som en amputation hvis
de skulle ophøre med at eksistere
DER MÅ OG SKAL FINDES EN LØSNING
Re: Re:
Ja, jeg kommer også til "den sidste Mozart" med Adam Fischer! Hvor kunne I gøre det, DR's bestyrelse og direktion? ÅNDSAMØBER! Men DR Underholdningsorkesteret må ikke dø! Det er nok med en navneforandring til f.eks. DK Underholdningsorkesteret. Der må findes sponsorer.
Og lad så DR fortsætte med sine åndsforladte kopi-programmer, ligesom de øvrige skodkanaler, som også lefler for den dårlige smag!
Dårlig smag er for øvrigt ikke usikkker smag. Nej, dårlig smag er uoplyst smag.
DR Underholdningsorkesteret er GOD SMAG!
En (indtil videre) licensbetaler med god smag
Jeg hedder Elvira.
Det er så dejligt at lytte klassisk musik. Jeg kender mange mennesker som har lavet rigtige gode karriere, når de har spillet klassisk musik. Klassisk musik skaber gode mennesker for hele verden
I skal ikke lukke orkesteret, fordi klassisk musik ´giver så mange gode eksempler for opdrager vores børn.
Kærlig hilsen
Elvira Melholt
Venlig hilsen Alice Føns Henderson
DJØFiseringen af Danmark fortsætter med uformindsket kraft. Til enorm skade for landet.
Det ene hundedyre og idiotiske program afløser det andet, med et lixtal som var det en børnehave der skulel serviceres. Samtidigt nedlægger man kvaliteten som DR Underholdningsorkestret.
Ledelsen og bestyrelse skulle udskiftes med en bred vifte af borgere som kender Danmark uden for murene.
Tak for en skøn koncert på hovedbanegården i dag.
Lov mig aldrig at sende ledelsen ud og synge / spille.
| This discussion has been closed. |
OMMER. FY.