Bevar DR Underholdningsorkesteret
Kontakt forfatteren af dette andragende
Jeg mener orkestret samler Danmark, ligesom f.eks fodbold el.håndbold har kunnet.Det har været både festligt og stemningsfulde, når det har været på. Faktisk burde der vises flere arrangementer med dette alsidige orkester. Drop i stedet X factor eller andet lavkvalitet.
Kedeligere kvinde
har jeg aldrig før set, og hvem har valgt hende?
En luxusramme uden noget indhold ...
Utrolige udgifter har været til super flott DR bygning, konsertsal etc. Og så skal man nu lukke ned for selve kvalitets "indholdet", orkestret !? Det bliver som en flot ramme uden noget maleri ...
Re:
Luk dog det lort. Min mor er alligevel døv, og min far er død, så der er ikke flere i min familie der lytter til en "Svend Erik Nicolaisens orkesters" pendant
At brødføde 40-50 mennesker, uden at der er en indkomst, er ikke fornuftigt. Forøvrigt forsøger de at retfærdigøre sig selv ved at spille musik som DR SymfoniOrkestret spiller, hvilket er ret dumt.
Hvis de kan leve af Ledreborg koncerterne, så er det jo fint, men skatte/licens kroner må være slut
bevar DR underholdningsorkestret
Man snakker om at styrke den musikalske fødekæde m.h.t. rekruttéringen af fremtidens musikere, men den klassiske musik skal også styrke sin publikumsfødekæde, og hér er DR underholdningsorkestret det stærkeste kort på hånden.
Re: Ud med det gamle lort!
#250: Brian - Ud med det gamle lort!
Hehe - hvad gør så den gode Razmuz Zeebach? ;-) Jeg har spillet i DRUO sammen med ham...
En utidig leflen for den laveste fællesnævner.
Samt at vi går glip af Bethowen indspildningerne.
programmer - som koster kassen - fremfor et verdens-ensemble, som er uden sidestykke blandt andre radiofonier. Oh, Danmarks Radio - dit navn er leverpostej. Andy Sundstrøm
| This discussion has been closed. |
Dette kommer fra en 19-årig. Vi unge er også interesseret i at bibeholde en god dansk musiktradition!
Utroligt at bruge så mange penge på at bygge DR byen, og så finder man ud af, at det var for dyrt. Så må hovederne jo rulle. Det er virkelig dårlig stil!