Fjern grevinde Alexandra fra finansloven

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Fjern grevinde Alexandra fra finansloven.


Gæst

#126 Oprydning i de velfærdsturister

2016-02-13 21:14

Det er på høje tid vi får gjort op med dem og deres arvinger fint nok med dronningen og kronprinsen men resten kan vel godt forsørges af deres egne ellers må de jo finde sig et borgerligt arbejde som alle andre Danskere.

Hvem kan få staten til at betale buk penge for sine egne udskrivelser andre end Jokum. Og sønderjyderne har han også snydt godt og grundigt ved sit salg af schackenborg slot. Som vi har renoveret for ham og nu vidresolgt med ejendomsret til sig selv føj for en prins nasserøv ud med ham og hans apanage skulle også fratages ham han er jo ikke til en skid alligevel sammen med franskmanden som ikke kan forstå han ikke kan blive konge Gud bevare Danmark Vor here bevares


Anonymous

#127 Re:

2016-02-15 19:27

#14: -  

 Jeg er ikke enig med dig. Se på USA, de som har penge, kan stille op, og vinde, en arbejder, som har tjent sine penge, ved alm., arbejde, har nok ikke en chance, for at stille op.


Gæst

#128

2016-04-06 16:32

Fordi at vi skal have den penge strøm stoppet til Alexandra NU.

Gæst

#129

2016-04-09 17:22

Hvis jeg blev skilt, så må jeg da klare mig selv. Hvorfor skal en, der ikke mangler penge, forsørges af os? Hun er ikke Royal mere, men en eks. kone. Joachim må da selv ryste op med penge, ikke rigets problem, at han blev skilt.


Gæst

#130 Re:

2016-04-10 21:52

#129: -  

Der det der på godt gammel dags dansk kaldes buk penge, som du og jeg selv må betale hvis vi kommer i udføre :) 

Og problemet stopper ikke der der kommer 2 mere på budgettet om snart :)


Gæst

#131

2016-04-16 10:11

En god sag

Gæst

#132

2016-05-15 12:00

Jeg underskrev fordi jeg synes det er for groft at vi skatteydere skal betale 2,5mio. Kr. Til Joachims ekskone. Vi er fuldstændig til grin.
Iøvrigt mener jeg også at vi, befolkningen kan bede om at gå klarlagt om prins Felix er Joachims biologiske søn. Jeg er ret overbevist om at han er Martin Jørgensens søn - han ligner ham jo.
Det er os, der betaler for hele gildet, så vi har ret til at stille krav. Hele denne kongelige farce der udspiller sig for os er for meget, og jeg så helst monarkiet afskaffet.

Gæst

#133

2016-05-24 00:12

Det er ikke den danske folk hun var gift med,så vi skal ikke betale for Alexandra det er skørt.