MERE Fokus på cykelstier i Åbent land i Roskilde

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen MERE Fokus på cykelstier i Åbent land i Roskilde.


Gæst

#1

2014-06-26 08:13

jeg synes især at st valbyvej er blevet en døds fælde..
der er mere trafik m biler nu da bussen er nedlagt og der er dårligt udsyn flere steder..alligevel kører bilerne alt for stærkt--
er selv meget nervøs for at færdes der..men har familie på st valby vej. linda

Gæst

#2

2014-06-26 18:56

Jeg bakker fuldt op om jeres tiltag :-) Derudover synes jeg det ville være hensigtsmæssigt om der også snart blev lavet en cykelsti fra Ågerup/Store Valby til Roskilde. Det er jo LIVSFARLIGT at cykle på Store Valby vej til Roskilde, og Slæggerupvej er sandelig ikke meget bedre.

Mh
Jeanette Hald Pedersen

Gæst

#3

2014-06-27 13:37

Det er bar så vigtigt, at vi kan få lov til at transportere os og motionere ude at skulle være nervøse for trafikken, som ikke bliver mindre som tiden går.
Heine Laursen
Gæst

#4

2014-07-21 21:22

St. Valbyvej er meget trafikeret, også af store lastbiler, mange cyklister føler sig usikre på denne strækning mod Roskilde, selv er jeg holdt op med at cykle ruten.


Gæst

#5

2014-08-14 19:54

Vi ønsker en cykelsti på Heinstrupvej mod Tågerup, så der kan komme sikker skolevej imellem gundsømagle, hvor der ligger margretheskolen og tågerup, hvor der ligger Roskilde lilleskole. Vejen forbinder også cykeltrafikken fra jyllinge. Vejen er stærkt befærdet af ht bussen, biler og store landbrugsmaskiner og rigtig dårlig sigtbarhed med sving og bakker.

Gæst

#6

2015-07-05 12:24

Det er godt og dejligt at cykle, og det er mere sikkert med en cykelsti. Og der er mange andre grunde til at cykle. Kirsten