Forbyd ananas på pizzaer

Ananas på pizza har længe været en vederstyggelighed, som har fået lov til at florere på danske pizzarier uden at myndighederne har grebet ind. Nogen har lagt en magnet under danskernes madkompas, som har forvirret den ellers klare skillelinje mellem frugt og varm mad. Det er at pisse på den italienske folkesjæl.

Der har ikke tidligere været politisk vilje til at gøre noget ved sagen, men nu har den islandske præsident meldt sig under fanerne som fortaler for et forbud, og vi vil derfor appellere til danske politikere om også at forholde sig til sagens alvorlige natur og lave den nødvendige lovgivning.

Det starter med denne underskriftsindsamling - giv os din støtte. Sammen kan vi tage pizza tilbage!

Krammebillede-lyseroedbaggrund.png

Jeg giver med min underskrift Tue og Tony på P3 tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.