Færdig gørelse af cykelstien ved Vardevej

Jeg ønsker at indsamle underskrifter så vi kan vise borgmesteren og Herning kommune og vejdirektoratet,  at vi ønsker cykelstien færdig gjort inden vi får tilskade kommende på vardevej. Vi har flere borgere der cykler hver dag til Herning. Jeg er helt sikker på vi vil øge antallet kraftigt, hvis vi for skab en sikker vej til Herning.

Det bliver en hurtig indsamling af underskrifter, da der er en pulje Herning kommune kan søge hvis de lyst til at prioriterer vores cykelsti.

Jeg vil gerne i samarbejde med de andre partier fra området stå sammen om vi får cykel stien. For mig er det vigtigste vi får øget sikkerheden for de blødetrafikanter på vardevej

Læs evt. www.aoh.dk/artikel/vardevej-igen-ingen

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort på vores side. Forfatteren af indsamlingen vil dog kunne se alle informationerne, som du har oplyst på denne formular.

Du vil modtage en e-mail med et link til at bekræfte din underskrift. Tjek din indbakke (og spam-mappe).