Etablering af fortov på Lundagervej

Du erklærer med din underskrift, at du støtter forlængelsen af fortov på lundagervej, fra eksisterende fortov mod vest frem til skovbrynet, som ses nedenfor.
Anlægning_af_fortov_lundagevej.PNGBegrundelsen for forlængelselsen af fortovet, skyldes den høje aktivitet af fodgængere der går på vejen. Der er 3 hotspots i området, der påvirkes af manglende fortov: Spejderne, Den grønne giraf(vuggestue+børnehave), samt bofælleskabet på lundagervej. Desuden benyttes vejen især til indkørsel ude fra ringvejen og ind til byens center.

Rød linje - manglende fortov
Grøn linje - eksisterende fortov
Blå kasse - de 3 hotspots

Mvh. Jonas Andre Gaardahl Christensen
- Lundagevej 41

Jonas Andre Gaardahl Christensen    Kontakt forfatteren af dette andragende

Jeg giver med min underskrift Jonas Andre Gaardahl Christensen tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )