Et mistillidsvotum til de politikere og embedsmænd der mener at en lockout er ok

Vi vil gerne tydeliggøre over for kl,regionerne og politikerene på Christiansborg, samt de embedsmænd der er medansvarlige i den udmeldte lockout. Man har stiltiende akcepteret  at 19 milliarder kr forsvandt ud af den danske statskasse, uden noget opfølgende retsopgør eller fyringer af ansvarlige chefer, de acceptere stiltidende at milliarder af kr ligger i skattely,  men hvor der tales om 1,8 milliarder til fordeling til alle de offentlige ansatte, er man parat til at lamme hele vores samfund med en lockout. Det er afskyeligt, det er sygt og det er uansvarligt.

Ved at underskrive giver jeg Torben Mikkelsen tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.