Drop flytningen af jagt- og skovbrugsmuseet

Jagt- og Skovbrugsmuseet har ligget i Hørsholm siden starten af 40'erne og er en integreret kulturhistorisk institution i byen - faktisk et af byens samlingspunkter. Her har både lokale og tilrejsende kunne få et unikt indblik i jagten og skovbrugets betydning for Danmark. Men som et led i regeringens udflytning af statslige arbejdspladser, skal museet nu flyttes til Djursland. Og nej, det er ikke en joke - desværre. Altsammen for at skabe 13 arbejdspladser, da de nuværende medarbejdere - hvoraf mange har været med til at sikre museet dets kontinuerlige succes - næppe følger med. Så hvis du også synes, at denne beslutning - undskyld ordspillet - er helt ude i skoven, så skriv under her.

Ulf Westmark-Højelsen

PS: Husk også at dele linket til denne underskriftindsamling på diverse sociale medier - evt. ved at klikke på knappen med "Del på Facebook" ovenfor :-)

Ulf Westmark-Højelsen    Kontakt forfatteren af dette andragende

Ved at underskrive giver jeg Ulf Westmark-Højelsen tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.