Cykelsti Syd - Vi ønsker cykelsti i den sydlige del af Lemvig Kommune

Vi ønsker cykelsti i den sydlige del af Lemvig Kommune! Med afsæt i Lemvig Kommunes revidering af cykelstiplan 2022 står vi sammen i den sydlige del af Lemvig kommune. Vi ønsker at vise vores opbakning til det fælles høringssvar som er fremsendt fra borger- og sogneforeninger i Bækmarksbro, Bøvlingbjerg og Møborg. Vi mener først og fremmest at der omgående bør etableres cykelsti langs Ringkøbingvej på strækningen mellem Rom og Bækmarksbro og dernæst langs Bækmarksbrovej på stækningen mellem Bækmarksbro og Bøvlingbjerg. Desuden understøtter vi herefter høringssvar fra både Bøvlingbjerg og Møborg som peger på videreførelse af Ringkøbingvej gennem Bækmarksbro by og langs Damhusvej til Damhus Å med henblik på kobling til Vemb og en forbindelse langs Høvsørevej mellem Bøvlingbjerg og havet.

BEMÆRK:
Kun ÉN underskrift pr. person. Det gælder uanset om du underskriver på papir eller om du underskriver her på siden.
Er du i tvivl om du har underskrevet tidligere så opfordrer vi at du skriver under.
Inden vi opgør antallet af underskrifter vil vi, efter bedste evne, forsøge at modregne de som ved en fejl har underskrevet mere end én gang.

Pernille Krogh Simonsen    Kontakt forfatteren af dette andragende

Jeg giver med min underskrift Pernille Krogh Simonsen tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.