Bring bananmilkshake tilbage til McDonalds

Føler du dig også underttrykt af de store korporationers magt til at fjerne og tilføje som de vil? Og vil du være med til at give os valget igen? Så læs med her!

Med større debatter om klima, afgifter, EU og hvad der ellers måtte være, synes vi at det er fair at tage lidt tilbage til os danskere. Hvis du som barn, eller barnlig sjæl også engang imellem nyder noget på McDonald’s har du nok også bemærket at de kan lide at skifte i deres sortiment. Ikke senest men i en lang periode, har vi været foruden den elskede bananmilkshake som ellers har bragt alle vores somre fryd, og hvis du er generel tilhænger af bananmilkshake ved du også at de ikke er så lette og finde. Det vil vi sætte en stopper for! Vi ønsker bananmilkshake tilbage på menuen og vi har brug for din hjælp! Lad os tage lidt tilbage, i en verden som kræver så meget.

Ved at underskrive giver jeg Vicki tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.