Bilka angriber grundloven, stop med at handle i bilka,

Med fyringen af en ung mand, der i en online debat,  neddebaterde en flok racister, med saglighed, og ærlighed, ja så satte Bilka deres hensyn til racister  over vores fælles grundlovs paragraf 77

§ 77
Enhver er berettiget til på tryk, i skrift og tale at offentliggøre sine tanker, dog under ansvar for domstolene. Censur og andre forebyggende forholdsregler kan ingensinde på ny indføres. "

Racisterne ønskede at straffe den unge mand, fordi at de ikke kunne følge ham i en debat med. ærlige debat regler.  så de henvendte sig til bilka, der nu fyrede den unge mand,   at få en fyresedel er den ypperste form for censur, et så kan han lære det.

Bilkas og andre virksomheders foragt for grundloven ved at ha ansættelses vilkår der begræsner, ydringsfriheden skal afskaffes,  man kan ikke dømme folk for de holdninger de har, i en åbendebat, det bliver forhåbenligt blive meget dyrt for bilka, at handle således, ja de angriber vores grundlov, ved at begrænse deres ansattes ydringsfrihed,   "Censur og andre forebyggende forholdsregler kan ingensinde på ny indføres. "  andre forbyggende foreholdsregler, må klart siges at være dækket med bilkas ansættelses kontant.

min holdning er klar har Bilka mere plads til  forsmåede små racister, ja så har de ikke plads til MIG og MINE penge.....  der er nok af andre butikker der gerne vil ha dem

her er det fjols som bilka valgte at lytte til