Bevar personalet på Værestedet Toronto præstø.

Massive besparelser i vordingborg kommune rammer udsatte borgere denne gang er det Værestedet Toronto i præstø det går ud over vordingborg kommune er igang med at iværksætte at værestedet pr. 1.november skal være delvist brugerstyret dvs. At der vil være personale på 2 gange 4 timer pr. Uge og resten af tiden skal det være bruger styret.

Toronto gør et stort stykke forebyggende arbejde for udsatte borgere i præstø for mange er Toronto deres eneste netværk et sted hvor sociale relationer bliver skabt et sted hvor der bliver draget omsorg for de borgere der har det sværest i vores samfund..

Min bekymret går på at hvis deres iværksættelse bliver en realitet taber vi rigtig mange borgere på gulvet hvilket betyder flere indlæggelser mere mistrivsel af udsatte borgere og mere ensomhed hvilke koster kommunen endnu flere penge end at forebygge.

Det skal stoppes lad os stå sammen om dette

May-brith Jensen værestedet Toronto præstø    Kontakt forfatteren af dette andragende

Jeg giver med min underskrift May-brith Jensen værestedet Toronto præstø tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.

Vi viser ikke din e-mailadresse offentligt online.