Bevar Odense Friluftsbad

Odense Friluftsbad står til lukning i 2020 sammen med andre kulturtilbud i byen. Vi ønsker, at politikerne prioriterer at bevare den historiske oase, Odense Friluftsbad, fordi den er en af Bolbros hovedattraktioner og et samlingpunkt, hvor familier, børn, unge og ældre har mulighed for at nyde sommeren i rolige omgivelser uanset pengepungens størrelse i et af de få resterende gratis tilbud, vi, som borgere i udkanten af byen, har tilbage.

Ved at underskrive giver jeg Grith Lykke Clausen tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.

Vi annoncerer denne underskriftindsamling til 3000 personer, der ser andre underskriftindsamlinger på vores side, men endnu ikke har set denne underskriftindsamling.