Bevar grønt stiområde ved Langvad Enge

Når du underskriver vil du støtte op om, at bevare det grønne naturområde i Langvad Enge, hvor der i dag går en dejlig sti, som dagligt bruges af mange mennesker til at gå-, løbe- eller cykleture i Snejbjerg. Der er i dag begrænset med stier i Snejbjerg, hvor man kan opleve en masse flot natur og dyreliv.

Herning kommune vil bygge en vej lige igennem dette grønne område for, at lave en tilgangsvej til endnu et nyt planlagt boligområde. Vejen vil fjerne store arealer af det grønne område og trafikken vil medføre støj og bilos. Dette vil naturligvis påvirke den idyl som i dag omfatter ro, træer, buske, vilde rådyr, fasaner, harer, frøer, egern og fugle.

Det planlagte bolig område har i dag en tilgangsvej fra en eksisterende grussti, som går fra Gødstrupvej, hvilket er en mere naturlig vej hen til området. Denne vej kunne asfalteres uden, at fjerne store grønne områder.

Din underskrift kan hjælpe med at bevare den hyggelige og grønne sti mellem Blomstermarken og Fiskersøen, som er en del af en længere natur sti mellem Solbjerg og Teglvænget i Snejbjerg.

Christian Otten, Grundejerforening Langvad enge    Kontakt forfatteren af dette andragende

Jeg giver med min underskrift Christian Otten, Grundejerforening Langvad enge tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.