Bevar dyrene på Bondegården i Urbanplanen/Remiseparken.

Teknik og  milijøforvaltningen i Københavns kommune, har ikke økonomi nok til at revitalisere Remiseparken. TMF har fornylig udsat opstarten af en trafiklegeplads på Formosavej af samme grund ( https://minby.dk/2018/12/17/96950/trafiklegeplads-i-fare-to-uger-foer-start/) Hvilket desværre betyder at TMF påtænker at fjerne køerne fra Bondegården i Urbanplanen/Remiseparken.

Der er derud over, også nogle som har klaget over at udendørs facaliteterne, er for små i forhold til køerne ( De har haft køer i mere end 25 år på Bonderen..)

Hvad er en bondegård uden dyr... Derfor laver vi en underskrift indsamlig, for at bevare dyrene på Bonderen.

Håber at du har lyst til at dele dette opslag. Tak for at du gør en forskel....

Beklager at billedet vender forkert :-)

20181126_1128518.jpg

Udfyld formularen herunder for at underskrive denne anmodning oprettet af Annette Leach Underskriftindsamlingens forfatter vil se alle oplysningerne du angiver i denne formular.