Bevar bus 1A.

Linje 1a bliver sløjfet mellem Vigerslevvej og Gammel Køge landevej og erstattet med linje 10, der kommer til at køre 5 gange/timen i myldretid, 4 gange/øvrig tid, 3 gange/aften samt ingen natbus fremover. Derudover stopper 1A med helt at køre ind igennem byen og til trianglen, da den skal omlægges til at køre udenom midtbyen.

Det er så forkasteligt, at vi borgere i yderkanterne af den kommende metroring, bliver sorteper. Vi har et boligområde for blinde og svagtseende med mange beboere, daginstitutioner, plejehjem, samt et håndværkerhjem mv. på den strækning alene.

"Skriv under så vi kan vise hvor mange, vi er, der er utilfredse med omlægningen af vores bus. For sammen står vi stærkere!

Underskrifterne er netop afleveret i eftermiddag d. 30. januar. Men vi lader siden bestå så flere kan skrive under og vi dermed kan gøre endnu større indtryk på det rette parter.

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort på vores side. Forfatteren af indsamlingen vil dog kunne se alle informationerne, som du har oplyst på denne formular.