Bevar Beder klubben- børnenes fristed.

Hvorfor skal børnene opholde sig på skolen i deres fritid?

Børnene mister deres fristed og mulighed for, at komme væk fra skolens lokaler efter en lang skole dag.

I klubben har de unge nu stor indflydelse på indretning, som gør til det til deres eget sted, deres aktiviteter både  indendørs og udendørs som kan kræve en del plads, samt aften klub med madlavning.

Derover mister byen et vigtigt samlings sted,  til sociale klasse aktiviteter for både børnene , men også forældrene. Det er der ,der mulighed for, at mødes til fester, fødselsdage og lign. som har en stor betydning for klassenes sammenholdet.

Det er ikke kun i dagligdagen Beders unge har glæde af klubben, de har en lang række traditioner, bla et aktivt musik miljø som breder sig helt ind til Århus til div. Musik festivaller , en kæmpe  blå mandags fest i samarbejde med Malling/Solbjerg/Mårslet , som gør at de unge bliver i området og ikke søger ind til Århus, hvilke giver en tryghed for alle, en Sommerfest med stor tilslutning fra forældrene, og en årlig skitur for de unge i samarbejde med klubben i  Malling.

Derudover varetager klubben også en vigtigt opgave, nemlig at integrere unge med særlige behov.De har deres egne lokaler,hvor de unge har mulighed for, at trække sig tilbage til,hvis behovet er.

Alt det er svært at forestille sig i skolens lokaler....

Hjælp os med at bevare et styk fritidskultur som er så unik. Vi forældre kan blive bekymret over de unges ønske om, at fortsætte i klubben, hvis de skal opholde sig på skolen i deres fritid.

Jeg giver med min underskrift Mette Morell Hansen tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.