Åbn Danmarks grænser nu.

Turisme er et meget stort erhverv i Danmark. Det skaber mange lokale arbejdspladser, lokal handel mv. De lukkede grænser ødelægger fuldstændig erhvervet, og dette gælder alle de mange sommerhusejere, der udlejer deres huse, udlejningsbureauerne, Horestas medlemmer, atraktioner mv.

Det var en ren politisk beslutning at lukke grænserne, og nu må der også tages politisk ansvar om at åbne græsnerne. Vores grænse til Sverige er åben, Tyskland åbner snart sin grænse til Danmark og vi kunne i det mindste åbne vores grænser for personer fra vores nabolande, der jo også har styr på smitte mv.

Kim Juhlin, formand Fritidshusejerne    Kontakt forfatteren af dette andragende

Ved at underskrive giver jeg Kim Juhlin, formand Fritidshusejerne tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.