Anmodning til den danske regering og Folketinget om yderligere skærpede sanktioner imod de ansvarlige bag undertrykkelsen af menneskerettighederne i Rusland

Kontakt forfatteren af dette andragende

100 underskrifter samlet - kampen fortsætter!

2021-04-01 18:53:04

Kære venner!
Mange tak til alle, der har underskrevet vores andragende!
Vi har nået de første 107 underskrifter, og vi sender det til Folketinget lige efter påskeferien.
Situationen med menneskerettighederne i Rusland er forværret med den nye anholdelse af Alexej Navalny og omkring 11000 af hans tilhængere i januar. De bliver dømt og fængslet på latterlige anklager som "ikke at vise sig i tide til registrering hos politiet" (for Navalnyj) eller for at lave facebook-opslag med et slogan som "Gå ud og sig din mening!" (ved hjælp af COVID-påskud) osv.
Tilstanden i fængslet er tæt på tortur. Alexej Navalnyj har i går erklæret sultestrejke, fordi han i mere end en uge ikke har kunnet få lægehjælp og har mistet evnen til at bevæge det ene ben.
Samtidig hilses de mennesker, der er direkte ansvarlige for dette, velkomne i de europæiske lande hvor de opbevarer deres formuer og køber ejendomme. Med din støtte vil vi ændre dette.
Tak for din hjælp!
Hvis du vil gøre mere, kan du tilmelde dig vores facebook-gruppe og spørge hvordan du kan hjælpe. Vi har altid brug for en ekstra hånd!

Copenhagen for Navalny / Denmark for Navalny

Del denne underskriftsindsamling

Hjælp med at skaffe flere underskrifter til denne indsamling

Hvordan promoverer man en underskriftsindsamling?

• Del andragendet på din Facebook-væg og i grupper relateret til emnet.
  • Kontakt dine venner
    1. Skriv en besked, hvor du forklarer hvorfor du har skrevet under på denne underskriftindsamling, da folk vil være mere tilbøjelige til at skrive under, hvis de forstår, hvor vigtigt et emne det er.
    2. Kopier og indsæt webadressen for din underskriftindsamling i din besked.
    3. Send beskeden vha. e-mail, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram and LinkedIn.