Ny REMA 1000 i Gilleleje

Kontakt forfatteren af dette andragende

Vi er nu over 1000 underskrifter!

2021-01-06 07:35:02

Kære alle

På under en måned har vi nået 1017 underskrifter - nå vi lægger de underskrifter, vi har fået i vores nuværende butik i Gilleleje sammen med de 607 underskrifter, vi har indsamlet online. Det er en helt fantastisk opbakning! Vi har nu valgt at stoppe indsamlingen og overlevere de mange underskrifter til politikerne i Gribskov Kommune for at vise den store støtte, som I alle er kommet med - så håber vi naturligvis, at den folkelige opbakning også bliver tænkt ind i beslutningsprocessen :-)

Frederiksborg Amts Avis har skrevet denne artikel i dag: https://sn.dk/Gribskov/1017-stoetter-ny-Rema-butik/artikel/1399062

Endnu engang mange tak for din støtte - hav en fortsat dejlig dag!

REMA 1000

Tusind tak for din underskrift - vi har rundet en milepæl!

2020-12-17 14:02:17

Kære underskriver

Mange tak for din underskrift og dermed støtte til en ny REMA 1000 i Gilleleje! Din underskrift har medvirket til, at vi i dag - på kun halvanden uge - har rundet 500 underskrifter online.

Hertil kommer over 200 underskrifter, som er indsamlet i den nuværende REMA 1000 butik på Alfavej.

Dermed er vi allerede over 700 underskrifter - virkelig flot!

Men vi fortsætter indsamlingen af underskrifter. Så alle, der har lyst, får mulighed for at give deres opbakning til projektet.

Vi håber naturligvis, at underskrifterne vil medvirke til at gøre opmærksom på den store interesse, som er i byen, for at etablere en REMA 1000, rækkehuse, butikslokaler og parkeringspladser ud til rundkørslen ved stationen.

Vi vil offentliggøre det samlede antal underskrifter, når indsamlingen er slut - og indtil da, vil vi ønske dig en rigtig glædelig jul :-)

Store hilsner

REMA 1000

Del denne underskriftsindsamling

Hjælp med at skaffe flere underskrifter til denne indsamling

Hvordan promoverer man en underskriftsindsamling?

• Del andragendet på din Facebook-væg og i grupper relateret til emnet.
  • Kontakt dine venner
    1. Skriv en besked, hvor du forklarer hvorfor du har skrevet under på denne underskriftindsamling, da folk vil være mere tilbøjelige til at skrive under, hvis de forstår, hvor vigtigt et emne det er.
    2. Kopier og indsæt webadressen for din underskriftindsamling i din besked.
    3. Send beskeden vha. e-mail, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram and LinkedIn.