NEJ TAK TIL BYGGERIET VED KOKKEDAL STATION!

Kontakt forfatteren af dette andragende

2021-03-25 11:14:20

Kære deltagere i underskriftindsamlingen mod byggeriet ved Kokkedal Station!

Vores kommunalbestyrelsesmedlem Glen Madsen fra DF, har oprettet en afstemning på Hørsholm Rungsted Beboergruppe på Facebook, hvor han beder folk stemme for at beslutningen om byggeriet Kokkedal Station skal afvente og overlades til den kommende kommunalbestyrelse efter valget til november - eller for, at den siddende kommunalbestyrelse skal træffe beslutningen inden valget.

Jeg mener selv, at det vil være rigtigst, at vælgerne på den måde bedre vil kunne få indflydelse på, om der overhovedet skal bygges ved Kokkedal Station.

Gå derfor ind på Hørsholm Rungsted Beboergruppen på Facebook og find den afstemning Glen Madsen har oprettet og afgiv din stemme. Jeg kan desværre ikke oprette et link direkte til afstemningen, men her er et link til selve Facebook-gruppen:

På forhånd tak - jeg tror, at det kan få stor indflydelse på om der overhovedet skal bygges ved Kokkedal Station.

Nej tak til byggeriet ved Kokkedal Station

2021-02-09 11:26:31

Vi har modtaget yderligere i alt 219 skriftlige underskrifter,
som beboerforeningen i Ådalsparken har indsamlet.

Tak for en fantastisk indsats!

2020-12-17 10:31:59

Kære alle,

Tak for jeres opbakning. Vi skal dog have langt flere underskrifter, hvis vi skal kunne gøre os håb om at blive hørt.

Da jeg oprettede underskriftindsamlingen, sendte jeg linket til den ud til grundejer-/lejerforeningerne i området, herunder Ådalsparken, Skovkanten, Jellerød Have, Ullerød Have og Slotsdalen, som samlet tæller i hvert fald godt 3.000 beboere. Men jeg har ingen mulighed for at se om de har slået det op på deres respektive hjemmesider, Facebook-sider eller sendt det ud pr. mail til deres medlemmer.

Vi har i skrivende stund kun 273 underskrifter, så hvis I har mulighed for at sprede budskabet ved at poste et indlæg eller lave et opslag på relevante Facebook-sider eller lukkede intranet for jeres bebyggelser/grundejerforeninger, må I meget gerne gøre det.

Vi skulle da gerne kunne indsamle et sted omkring en 1.000 - 1.500 underskrifter, da jeg har svært ved at forestille mig, at der er ret mange kommende naboer til det skitserede byggeprojekt, der rent faktisk gerne vil have det.

På forhånd tak!

Del denne underskriftsindsamling

Hjælp med at skaffe flere underskrifter til denne indsamling

Hvordan promoverer man en underskriftsindsamling?

• Del andragendet på din Facebook-væg og i grupper relateret til emnet.
  • Kontakt dine venner
    1. Skriv en besked, hvor du forklarer hvorfor du har skrevet under på denne underskriftindsamling, da folk vil være mere tilbøjelige til at skrive under, hvis de forstår, hvor vigtigt et emne det er.
    2. Kopier og indsæt webadressen for din underskriftindsamling i din besked.
    3. Send beskeden vha. e-mail, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram and LinkedIn.