Nej til boliger på Det gamle Stadion i Dragsbæk/Landlyst

Kontakt forfatteren af dette andragende

Landlyst Stadion

2020-03-23 21:01:03

Kære alle

Allerførst tusind tak fordi I valgte at støtte op om modstanden mod boliger på Det gamle Stadion i Dragsbæk.

Jeg har i dag afleveret 246 underskrifter på Thisted Rådhus - til formanden for teknisk udvalg, Esben Oddershede.

Herudover er der blevet afleveret en række høringssvar - ud over de kommentarer som mange af jer underskrivere har knyttet til underskriften. Nu afventer vi politikernes svar med spænding. Først skal udvalget for klima, teknik og miljø kigge på sagen. Herefter skal økonomi-udvalget tage stilling, og til sidst bliver sagen afgjort i kommunalbestyrelsen.

Vi - "Styregruppen" har inviteret udvalget for klima, teknik og miljø til et møde på stadion, hvor vi vil motivere vores høringssvar. Forhåbentligt tager de imod invitationen.

Mvh Jan

Jan Fink Mejlgaard

Del denne underskriftsindsamling

Hjælp med at skaffe flere underskrifter til denne indsamling

Hvordan promoverer man en underskriftsindsamling?

• Del andragendet på din Facebook-væg og i grupper relateret til emnet.
  • Kontakt dine venner
    1. Skriv en besked, hvor du forklarer hvorfor du har skrevet under på denne underskriftindsamling, da folk vil være mere tilbøjelige til at skrive under, hvis de forstår, hvor vigtigt et emne det er.
    2. Kopier og indsæt webadressen for din underskriftindsamling i din besked.
    3. Send beskeden vha. e-mail, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram and LinkedIn.