Stop uddannelsesbesparelserne nu!

Web.jpg

Regeringen har gennem flere år sparet hårdt på uddannelsesområdet og vil fortsætte 2% besparelserne. De umiddelbare konsekvenser er fyringsrunder, dårligere vilkår for landets undervisere og dårligere uddannelse for de studerende. Dét gør dem mindre rustede til arbejdsmarkedet, og det vil i sidste ende påvirke os alle sammen. Det handler om det fremtidige samfund, vi har lyst til at skabe.

Kort sagt, besparelserne vil ændre morgendagens Danmark. Det handler ikke bare om kroner og ører, det handler om mennesker. Hvis vi sparer i dag, får det konsekvenser i morgen!

Derfor sætter vi i Dansk Magisterforening fokus på at få stoppet besparelserne.

Skriv under og vær med til at råbe politikkerne op!

Hvad gør vi med din underskrift?

Vi afleverer underskrifterne til uddannelsesminister Tommy Ahlers så han kan se, at vi er mange, der vil have de årlige 2 procent besparelser på uddannelser stoppet. Vi bliver ved med at lægge pres på politikerne til det lykkes at stoppe besparelserne. Vi holder dig orienteret om sagen. Tak for din hjælp.

Når du skriver under giver du lov til at vi må kontakte dig via e-mail. Du kan altid frabede dig mails fra os. Vi passer godt på dine data, og deler dem aldrig med andre.

Dansk Magisterforening    Kontakt forfatteren af dette andragende