Vi vil gerne have, at Sara Bovin får sin egen podcast

Med denne underskriftsindsamling skriver du under på, at du gerne vil have en podcast med Sara Bovin, tidligere vært for Tværs på P3. Sara Bovin vil gerne lave en samtale-podcast, hvor hun taler med unge, der har brug for at komme ud deres historier, om det så er om kærestesorg, angst, svigt, overgreb eller andet, er der plads til det i det intime rum, Sara Bovin skaber.

Hvorfor lige Sara Bovin? Først og fremmest har Sara Bovin en masse erfaring som tidligere vært på Tværs. Men vigtigst af alt er hun omsorgsfuld i mødet med unge mennesker. Hun får både den medvirkende - og lytteren - til at føle sig forstået. Sara Bovin lytter og dømmer aldrig. Derfor føler unge sig trygge ved at lette deres hjerter til hende. Med denne underskriftindsamling håber vi at kunne demonstrere, at der er et behov for, at netop Sara Bovin får sin egen podcast.

Jeg giver med min underskrift Laura Mikkelsen tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.