Forbedring af Vendsysselvej - sikker skole vej

Vendsysselvej.jpg

Kom sikkert over Vendsysselsvej !

Golfparken er Frederikshavns nye bydel - hvor der bosætter sig mange børnefamilier. Mange af disse har og vil i fremtiden få børn i den skoledygtig alder. Golfparkens bløde trafikanter står overfor at skulle krydse Vendsysselsvej for at komme til skole eller daginstitution. Frederikshavn kommune har efter opfordring fra Golfparken, bedt politiet om øget hastighedsmålinger i en periode. Her blev en tophastighed på 110 km/t målt i en 60 km/t hastighedszone - dette vækker naturligvis stor bekymring! Frederikshavns borgmester Birgit S. Hansen, henviser til Teknisk udvalg, som har en prioriteringsliste over mulige/kommende vejprojekter. Listen er dynamisk og der bliver løbende tilføjet nye projekter. Listen bliver behandlet 2 gange om året, typisk i Marts og September, og da prioriteringslisten sidst blev behandlet i Teknisk udvalg, lå forslaget om forbedring af Vendsysselsvej nr. 34, og med en estimeret tidshorisont på 6 år - overfor vores børn er dette uacceptabelt. Denne tidhorisont må og skal forbedres og vi har derfor brug for din underskrift, så vi kan få op-prioriteret en sikker skolevej til vores børn.

Jeg stemmer for forbedring af Vendsysselsvej - sikker skolevej:

Niels Broberg - Golfparken    Kontakt forfatteren af dette andragende