Vejbumpe ønskes af suloraq beboer

Vi som suloraq beboer er glad for at det er et roligt sted hvor mange børn trives og leger godt ude, når der er godt vejr kan der være op mod 20 børn der leger overalt på suloraq bpde i legepladsen og på vejev hvir de cykler eller står på løbehjul eller rulleskøjter vi suloraq beboer har konstateret at der er alt for mange bilister der kører over det tilladte som er på 40 kmt. Og det er alt for meget iforhold til hvormeget vejen befærdes på. Hvis man kunne sætte flere vej bumper kan det redde liv.

vi som suloraq beboer ønsker hermed kommunen om hjælp til at forhindre et uheld der kan i sidste ende koste liv.

Ved at underskrive giver jeg Suloraq beboer tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.