Underskriftindsamling til p-kælder sikkerhed

Hej alle i Ådalshuset.

Her er underskriftindsamlingen til DEAS, således vi kan få sat noget mere sikkerhed op i vores p-kælder.

Skriv under hvis I er enige :)

Besked til DEAS:

I Ådalshuset har vi desværre allerede oplevet flere episoder med hærværk på og tyveri fra biler. I nat tog sagen en ny drejning, da tyvene denne gang brød en af dørene mellem P-kælder og opgang op og begik indbrud i flere kælderrum.
Det er utrygt for os beboere, at alle og enhver har fri adgang til P-kælderen.Vi betaler en forholdsvis høj pris for at parkere i kælderen, og der burde efter vores mening være sikkerhed for, at der ikke er adgang til kælderen for uvedkommende. Vi har derfor et ønske og en forventning om, at der etableres aflåsning ved alle ind- og udgange af P-kælderen og eventuelt også videoovervågning i P-kælderen, så bilerne kan stå i sikkerhed, og vi selv kan færdes trygt i P-kælderen på alle tider af døgnet.

Beboerne i Ådalshuset

Jeg giver med min underskrift Mikkel Vinge tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.