Underskrift på ændring af lov så alle pensionister/førtidpensionister kan frivilligt få udbetalt deres atp/pension.

Der blev ved lov tilbage i 1964 indført en tillægspension som kom til at hedde arbejdsmarkedtillægspension som skulle give ældre en tryghed når de gik af på arbejdsmarked.1973 blev der indført førtidpension til nedslidte på arbejdsmarked .Til de 2 grupper kunne der så udbetales atpl frem til 2002 hvor arbejdsminister Ove Hygum uden nogen stillede spørgsmål tegn fik ændret denne lov i folketinget,De kalder den  en kollektiv pensionsordning  idag og forbrugerrstyrelsen  standsede i februar 2010 ATP's forsøg på at drive fri pensionsvirksomhed i Danmark,og finansrådet udtrykte stor bekymring for ATP's forsøg på at drive bankvirksomhed Det tydligt at se hvilken vej det er gået den er ikke kollektiv på nogen måde ej heller en kasse til alle der ikke kan arbejde mere .Mener denne lov burde ændres så befolkningen igen kan føle tryghed og medbestemmelse over eget liv. Ps de ændre oplysninger overalt på nettet for tiden , så venligst forhold jer til det skrevne eller spørg på mail på forhånd tak .

Jeg giver med min underskrift Vibeke krog tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.