Ud med Bo Rygaard og William Kvist

Vi elsker FCK.  Vi er indbidte FCK fans. Vi har støttet holdet i medgang og modgang. Vi har haft Danmarks bedste manager i Ståle Solbakken. Han har ledet holdet i næsten 13 år og er en Legende i klubben. Ingen dansk træner kan sidestillede med hans præstationer. Derfor tager vi også kraftig afstand fra den behandling han har fået af bestyrelsen og ikke mindst af  Bo Rygaard og William Kvist. Vi kan ikke under nogen omstændigheder acceptere at han bliver fyret ved en telefonsamtale. Det er direkte uprofessionelt og derfor kræver vi, at de som er ansvarlige for det og de efterfølgende usandheder må bære ansvaret.

Vi kræver derfor at både Bo Rygaard og William Kvist forlader bestyrelsen med øjeblikkelig virkning sådan at vores kære  FCK igen kan tilbagevinde supporternes tillid.

Ved at underskrive giver jeg Hans Eiler Hammer tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.