Ud med Auri

Som inkarneret (og trofast) supporter gennem 12 år, er det hårdt at se sit hold blive ødelagt af Hr. Litauen.

Et hold med så dygtige offensivspillere (Thyge, Makienok, Romme, Stryger, osv.) skal åbenbart spille defensiv fodbold i Superligaen(!). Hvorfor smider han ikke bare en 11-0-0 opstilling næste gang??! Det er hverken HB Køge eller det velkendte, forsvarsbesatte 2001-reservehold han træner (Hvis man da kan kalde det han laver for at træne).. Brøndby har, og vil, altid gået ud på at score en helvedes masse mål.. Hvordan skal det kunne ske, med en super dygtig langskytte på venstreback, en træfsikker angriber på bænken og en 4-5-1 defensiv opstilling????!!!Hvad med at komme frem over stepperne, og få gang i spillet i stedet for? Et offensivt hold, der spiller defensivt er selvskrevet til nedrykning!

Auri = Færdig, ind med en træner; der forstår at udnytte spillernes potentiale, og få os frem over stepperne igen!

Tak.