Troldspejlet må og skal bestå!

Det er netop meddelt, at DR i skrivende stund overvejer Troldspejlets fremtid. I hvert fald som programserie på DR2. Denne serie startede som bekendt i 1989 med Jakob Stegelmann ved roret, og har givet os spil/tegneserie/film-hungrende individder, et fristed til at synke ned i de ting, der betyder så uendeligt meget for vores identitet og tilværelse. Det er en kulturinstitution, som jeg er sikker på har været med til at bevare interessen for ovennævnte medier blandt både børn, unge og voksne og det ville være så uendeligt smerteligt, at skulle se denne institution forsvinde endnu engang fra skærmen.

Derfor, håber og beder jeg til, at I vil bruge et splitsekund af jeres liv på, at hjælpe med at overbevise DR om, at Danmark simpelthen hverken kan eller vil undvære dette program på sendefladen. Så vær med til at sikre integritet, god journalistik, varme,  nostalgi og bare et fandens godt program, ved at skrive under i denne underskriftsindsamling.

mvh. Jens Laursen (aka. Retroguy1983)

Jeg giver med min underskrift Jens Laursen tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.