Tilladelse af musik til eksamen på VIA University College

Hvis du er imod at VIA University College forbyder musik igennem høretelefoner, eller lignende til eksamen beder jeg dig om at signere dette dokument.

Forklaring:

Onsdag den 06/10/2020 09:52

Afsendes der er en email fra Betty Esbensen, der fortæller :

Kære studerende

Lige nogle rettelser/tilføjelser til eksamensafholdelse:

1.     Det er ikke tilladt at høre musik til eksamener og have høretelefoner o. lign.

2.     Eksamensplanen for januar 2021 kommer på Studienet d.1.december 2020.

Hvis Du som jeg er utilfreds med denne beslutning, og vil have dette revurderet, anbefales der at underskrive dette dokument. Selv hvis du ikke benytter dig af musik til eksamen, synes jeg af solidariske årsager at du alligevel bør underskrive dokumentet da det kan have en stor effekt for dine medstuderende.

Skulle der opstå nogle komplikationer med underskrifter eller andet bedes du kontakte min email: 294997@via.dk

Jeg håber at der vil blive skabt opbakning omkring dette, for mit vedkomne kan det have en signifikant betydning for mine resultater. Tanken om at dette kan være tilfældet for flere synes jeg bør omtales, og i sidste ende have beslutningen ændret.

Abdoulaye Azim Ndiaye    Kontakt forfatteren af dette andragende

Ved at underskrive giver jeg Abdoulaye Azim Ndiaye tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.