TAPERSERSORTIGUT: Ilinniartut aningaasarsiaat aaqqiivigineqarlik! / STØT OS: Uddannelsesstøtte skal forbedres!

Siunnersuut Ilinniartitaanermut naalakkersuisumut ingerlateqqinneqassaaq, neriuutigaarpullu inatsik allanngortinneqarsinnaajumaartoq. Ilinniartuusugut atsiornikkut tapersersortigut.

Forslaget indsendes til Naalakkersuisoq for Uddannelse i håb om ændring af loven. Støt os studerende med din underskrift.

Ilinniartut kissaataat:

1 - Ilinniarnermusiat siumoortut kissaatiginngilagut.  Kingumoortunngornissaat kissaatigaarput. Ilinnialinnginnermi amerlanerit aningaasanik katersinissamut periarfissaqartarpugut, ilinniareerluta naammassigaangatta katersineqarata suliffittaarnissap tungaanut kiisalu akissarsiffissap tungaanut aningaasaateqarniarneq ajornartorsiutaalersarpoq.

2 - Naammassinermi qaammatit marluk ingerlagallartarnissaat kissaatigaarput, pissutigalugu ilinniartut amerlasuut ilinniakkaminnik naammassinnikkaangamik qaammat ataaseq marlulluunniit aningaasarsiassaqarneq ajorput. Ass. iliniakkamik naammassinnikkaanni aasami, amerlanertigullu augustimi artorfininnissaq periarfissaasarmat, aammalu Danmarkimi qaammat juli ilanngullugu ilinniartut ilinniagaqarnermusisarput.

Studerende ønsker:

1 - at der udbetales bagudløn i stedet for forudløn, fordi de fleste studerende mangler penge de sidste måneder af uddannelsen. Mange studerende har mulighed for at samle penge ind til man starter en uddannelse. Men for svært økonomi til de sidste måneder af uddannelsen, og det giver udfordringer, når der udbetales forudløn.

2 - At SU fortsætter i mindst 1 måned efter afsluttet uddannelse for de uden arbejde (ligesom i Danmark), fx så at SU fortsætter i juli måned, fordi virksomheder ofte ansætter fra 1.august. Nogle studerende har derfor ingen løn i juli, fordi sidste SU udbetales i slutningen af maj.

:)

Studerende - Socialassistentuddannelsen - PI.SPS. Ilulissat    Kontakt forfatteren af dette andragende

Jeg giver med min underskrift Studerende - Socialassistentuddannelsen - PI.SPS. Ilulissat tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.

Vi viser ikke din e-mailadresse offentligt online.