Støt Mallinggaard SFO - Støt et godt fritidsliv efter skole

Vi mener, flytning af Mallinggaard SFO til Niels Ebbesens Skolen (NES) vil være et stort tab for vores børns fritidsliv.

Udearealet ved skolen er begrænset, omringet af beton og inspirerer ikke til leg og udfoldelse. Til korte skolepauser kan det gå an - som SFO slår det ikke til.

Vi mener, der er risiko for at vores børns fritid skifter fra et aktivt og sundt udeliv med bmx, bål, gemmeleg i skovområder mm. til eftermiddage med valget ; ét lokale med "Fortnite" og ét med perler, eller stå i kø til gyngen (den ene!) på legepladsen. Det unikke Mallinggaard vil vi være kede af at se forsvinde.

Skriv under, hvis du vil støtte os i at bevare Mallinggaard SFO og dermed gode udendørs rammer og gode sunde aktivitetsmuligheder for vores børn.

Støt også gerne, selvom det ikke berører dig/dine børn- i sidste ende gavner det os alle at få sunde, robuste unge ud af skolen.

Læs evt. mere her:Bevar Mallinggaard SFO

På vegne af forældre til børn på Mallinggaard SFO, Dagtilbud
Højvangen og NES.

TAK FOR HJÆLPEN.

12027717_1055466137805270_8636039033469261639_n.jpg

Nethe Øllgaard Kling & Julie Glavind    Kontakt forfatteren af dette andragende

Ved at underskrive giver jeg Nethe Øllgaard Kling & Julie Glavind tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.