STØT Bo Belhage !

Dansk cykelsport halter ! Og hvis ikke VI i fællesskab gør noget nu, så bliver det kun værre herfra ! Medlemmerantallet falder, aktive falder og økonomien halter. Og herfra vil det kun blive en tungere byrde for de tilbageværende i fremtiden!
Vores fantastiske professionelle ryttere Worldwide, levere på øverste hylde, weekend efter weekend, og vores ryttere på næst øverste hylde ligger i den grad i spidsen for kontrakter i de næste år. - men herunder lurer problemerne, og fremtiden er ikke sikker. - cykelsporten oplever kritiske stunder.

Problemer og usportslig ledelse i de inderste kredse hvor professionalismen ellers burde stå på egne ben og gå forrest i en fælles interesse.
Den ene problematik efter den anden bliver igennem medierne belyst til cykelunionens egen bestyrelse ærgrelse fremført. Cykling Danmark har krav på at vide hvad der foregår og krav på at cykelsporten ledes af den bedst mulige samling af bestyrelsesmedlemmere.

Vi må og skal i fællesråd bakke de få individer op, som trods modgang tør stå tilbage og råbe op om de demokratiske rettigheder. Der skal styr på dansk cyklings struktur og fundament, inden vi skal være værter for selveste tour de france i 2022. DCU har intet med arrangementet at gøre, men TDF vil uden tvivl puste liv i medlemstallet ! Vis din støtte ved at skrive under, så Bo kan se at hans slid nytter, så vi kan få en ny bestyrelse til at repræsentere sporten på øverst hylde !

5A745A02-B6DE-47B9-82C3-64081C6C7838.jpeg

Ved at underskrive giver jeg Michael Damm tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.