Støt bevarelse af værkstederne på Raadvad Gl. Knivfabrik

STØT Bevarelse af værkstederne på Raadvad Gl. Knivfabrik

Raadvad_vinter._Foto_Torben_Åndahl_1.jpg

Miljø og Fødeministeriet har sat Raadvad til salg.

Raadvad er et historisk sted og er en del af industriens vugge. Mange elsker denne historiske oase midt i skoven med de smukke gamle huse og fabriksbygningen,  det er et aktivt levende miljø.

Raadvad fabrikken består af selvstændinge håndværkere, kunstnere og kunsthåndværkere med fokus på unikt håndværk og restaurering. Flere værksteder har været her i 20-30 år og har bygget deres virkomhed op her. De forskellige håndværksfag  bunder i gode traditioner, det er helt unikt, at man her kan møde håndens arbejde samlet på et sted.

Stenhuggeri, smedje, møbelsnedkeri, bronzestøberi, Stuccolustro, malere,billedhuggere, keramiker, væver, stoftrykker, designere, fotografer og Center for Bygningsbevaring.

Foruden at drive vores virksomheder her,  har vi to gange om året åbne værksteder, så publikum kan se og  fornemme de forskellige håndværk og det er bestemt et tilløbsstykke.

Vi ved derfor at der er stor interesse for vores tilstedeværelse netop her på Den Gl. Knivfabrik og håber at vi fortsat kan eksistere her under rimelige forhold.

Vi håber du vil støtte med din underskrift til værkstederne forbliven på Raadvad Gl. Knivfabrik.

Stine Ring Hansen Raadvads Værksteder    Kontakt forfatteren af dette andragende

Udfyld formularen herunder for at underskrive denne anmodning oprettet af Stine Ring Hansen Raadvads Værksteder Underskriftindsamlingens forfatter vil se alle oplysningerne du angiver i denne formular.