Stop fejl tvangsfjernelser og stop tvangsadoptioner

Denne her underskriftindsamling skal få dem inde på Christiansborg, alle politikerne til at forstå at der sker massive sagsbehandlingsfejl. Alle de børn der ikke burde være tvangsfjernet og tvangsadopteret, fordi kommunerne laver massive fejl. Tvangsadoptioptere og tvangsfjerner af børn uden et ordentligt grundlag.

• Stoppe tvangsadoptioner det skal kun være i alvorlige og sjældne tilfælde man må tvangsadopter børn væk.
  • Stop med bare at tvangfjerne børn uden noget ordentlig grundlag der sker for mange massive sagsbehandling fejl.
  • Sagsbehandler skal have kursus/uddannelse for at kunne vurdere om et barn skal tvangsadopteret eller tvangsanbringelse.
  • Give forældrene en chance for at bevise de kan være nogle gode forældre
  • Ikke dømme forældre på deres egen barndom. Det er ikke ens betydning med at de ikke kan være nogle gode forældre bare fordi de selv har haft en dårlig barndom. Alle mennesker kan ændre sig, man lærer hele livet.
  • Sæt familierene på mor og barn
  • Giv den rette støtte i hjemmet
  • Giv forældrene aflæsning
  • Giv forældrene kursus i hvordan man er gode forældre (COSP)
  • Børn der er tvangsadopteret og frivillige adopteret skal have ret til at se deres forældre og deres familie at kunne have en tilknytning til dem.
  • Alle børn har ret til at have en tilknytning til deres forældre og deres familie

inbound5779760489258641033.jpgVI ALLE KAN GØRE EN FORSKEL BARE VI STÅR SAMMEN VI SKAL NOK BLIVE SE OG HØRT...

Anastasia Sofie Knudsen    Kontakt forfatteren af dette andragende

Jeg giver med min underskrift Anastasia Sofie Knudsen tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.

Vi viser ikke dit telefonnummer offentligt online.