Underskrift indsamling mod etablering af en 110 ha stor solceellepark ved Ore by

Underskriftindsamlingen skal gøre politikerne i Faaborg-Midtfyn kommune, andre relevante parter samt energiselskabet Greengo energi, opmærksomme på utilfredsheden med påtænkt etablering af solcelleanlæg i naturskønne omgivelser, beliggende Syd for Hestehavevej, Vest for Orevej og Nord for Sdr. Højrupvejen.

Vi tilkendegiver ved vores underskrift, at vi er stærkt imod etablering af solcelleanlæg beliggende Syd for Hestehavevej, Vest for Orevej og Nord for Sdr. Højrupvejen som skitseret på vedlagte kort.

Ved afgivelse af underskrift  får Protestgruppen mod etablering af solcelleanlæg tilladelse til at overdrage dine oplysninger til alle som har indflydelse på denne sag.

Gadekær_11.jpg

Annette Niemann, Protestgruppen mod etablering af solcellepark    Kontakt forfatteren af dette andragende

Jeg giver med min underskrift Annette Niemann, Protestgruppen mod etablering af solcellepark tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.

Vi viser ikke din e-mailadresse offentligt online.