Skælskør friskole

Screenshot_20221011-084854__01__01.jpgSet i lyset af byrådets beslutning om lukning af Skælskør Skole, er vi nogle der gerne vil undersøge muligheden for at oprette en friskole. Vi har brug for tilkendegivelser på om dette er et initiativ der bakkes op om .

Vi har derfor brug for din underskrift hvis du ser en friskole i Skælskør, som noget for dit barn og dig selv som forælder.

Når denne idéudvikling sparkes igang ved vi at det medfører mange nye spørgsmål og udfordringer. Vi har ikke svar på dem alle, da dette blot er den  helt spæde opstart. Men hvis vi bakker op , står sammen, og arbejder sammen, er vi sikre på at vi kan få skabt et helt fantastisk alternativ til den varslede storskole.

Der afholdes et borgermødet  i start november, hvor vi blandt andre inviterer interesseorganisationen Friskolerne, som forhåbentlig kan hjælpe os godt på vej.

Den 10/10 var en sort dag for hele Slagelse kommune, men nu skal vi finde håbet og troen på selv at kunne skabe et anstændig og godt skolemiljø for vores børn💚

Jeg giver med min underskrift Maria Brandt tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.