Erklæring fra sundhedsfagligt personale vedrørende Covid-19. (Alle andre har også mulighed for at underskrive erklæringen)

Kommentarer

#15202

Jeg er fuldstændig enig.

(Randers, 2020-11-02)

#15204

Fordi epidemiloven er ren galskab, samt manglende gennemsigtighed og belæg for diverse indgreb regeringen har foretaget.

(Albertslund, 2020-11-02)

#15208

jeg skriver under fordi det ikke giver mening med de haste lover der indføres uden et demokratisk og sundhedsmæssigt grundlag.

(Charlottenlund, 2020-11-02)

#15219

Proportioner er kommet ud af kontrol

(Oppelstrup, 2020-11-02)

#15238

Jeg er imod tvangsbehandling og tvangsvacciner.

(Klampenborg, 2020-11-02)

#15239

Fordi jeg er nervøs for vores demokrati. Magten skal ligge hos folketinget, ikke hos en tilfældig minister som måske mener at tvangsbehandling er helt fint.

(Gentofte, 2020-11-02)

#15250

Fordi mange af de indførte restriktioner ikke giver mening rent sundhedsfagligt... og fordi de skaber en angst og frygt i den brede befolkning, som er helt ude af propertioner.... Kuren bliver værre end sygdommen på sigt :(

(Helsinge, 2020-11-02)

#15262

Regeringens håndtering mangler synlighed, ærlighed og perspektiv.

(København, 2020-11-02)

#15265

Jeg hælder mere til empiri end overtro

(København, 2020-11-02)

#15266

Jeg er enig

(6200 aabenraa, 2020-11-02)

#15271

Jeg støtter ovenstående erklæring.

(Sulsted, 2020-11-02)

#15278

denne plage skal stoppe

(aarhus C, 2020-11-02)

#15279

Jeg skriver under fordi, Germ theory (kimteorien) er et videnskabeligt konkursparadigme, baseret på en krigsførelsesmodel for invasion af patogener i form af virusser. Denne teori er blevet brugt, som et instrument, til social og geopolitisk kontrol - i form af en vaccinations agenda.
Konventionel vestlig medicin fungerer som en religion, baseret på konsensusantagelser og dogmatiske medicinske holdninger. Kernen er, at tilgangen ikke er videnskabelig og dermed krænker etiske parametre omkring accept og samtykke på et kompromisløst evidensgrundlag.

(Århus, 2020-11-02)

#15281

Jeg deler samme bekymring og undring

(Køge, 2020-11-02)

#15285

Jeg savner åben og ærlig debat og dokumentation.

(Stokkemarke, 2020-11-02)

#15291

Jeg er 100% enig i betragtningerne omkring regeringens og de omtalte myndigheders meget tvivlsomme tiltag i håndteringen af influenzaepidemien.
Vi dør jo for pokker allesammen på et tidspunkt, og hvis det hovedsalig er +80 årige som er i særrisiko, er det meget få sparede leveår vi snakker om, sat op mod de enorme negative konsekvenser, både menneskelige og økonomiske.
Mundbind er det rene gak, umuligt at se anden virkning end opblussen af had og opdeling af for og imod.

(København, 2020-11-02)

#15292

Jeg underskriver fordi dette er blevet for meget. Nok er nok. Vi skal ikke finde os i, at de tager vores frihed, tvinges til at bruge masker, selvom det ikke ved ok de virker eller ej. Samt vores skattepenge skal bruges til noget mere fornuftig. Send Brostrøm ud af Folketinget....

(Genvej 11a 7470 Karup J, 2020-11-02)

#15304

Jeg skriver under fordi jeg er rystet over de vedtag

(Hjørring, 2020-11-02)

#15305

Det er et godt initiativ.
Man må ikke blive så bange for døden, at man ikke tør at leve.

(Ribe, 2020-11-02)

#15306

Vi ikke skal tvinges og ligge under for den slags

(Rønne, 2020-11-02)

#15307

Jeg skriver under fordi jeg ikke ønsker en diktatur stat.

(København, 2020-11-02)

#15308

Jeg til enhver tid går ind for det frie valg.

(Havnsø, 2020-11-02)

#15316

Alle nye lovvedtagelser er ikke gennemsigtige. Jeg værner om demokratiet og vores retssikkerhed. Proportionalitet er ikke eksisterende.

(Frederiksberg, 2020-11-02)

#15324

Jeg ønsker frihed

(Faaborg, 2020-11-02)

#15326

Der har altid været noget "lumsk" ved de udmeldinger, der har været kommet om Corona og Covid-19. Det matcher ikke hverdagsbilledet, og effekten er så meget mere ødelæggende for fællesskab og individ.

Det sidste hysteri med mundbind udskiller den del af befolkningen, der ikke kan / vil bære dem.

I det hele taget minder det her om 2. verdenskrig og besættelse, vores grundlov bliver taget fra os, det har rod i noget, det er da sikkert - men den rod er ikke vores sundhed.

Derfor skriver jeg under.

(Horsens, 2020-11-02)

#15328

Jeg er ikke bange for denne virus - og regner covid-19 for at være normal
Derfor er det ikke på nogen måde konstruktivt at påtvinge befolkningen så mange restriktioner, som måske kan nedsætte spredning - Det er helt ude af proportioner.
Siden marts har jeg dagligt oplevet angst og frygt når jeg møder andre mennesker og det er ikke sundt - Det er absolut IKKE sundt

(Farum, 2020-11-02)

#15333

Jeg underskriver fordi at de der er gang i er til mere skade end gavn for befolkningen!

(Holte, 2020-11-02)

#15337

Jeg er enig i udsagnene.

(Kolding, 2020-11-02)

#15341

Jeg er enig i de listede punkter og fakta. Jeg er bekymret for brud på menneskerettighederne, for tvang og for, at en ikke sundhedsproffessionel alene står med magten over alle andre.

(Fanø, 2020-11-02)

#15348

Jeg er sikker på, at der er en skjult agenda bag!

(Kalundborg, 2020-11-02)

#15351

Vi er ved at miste vores frihedsrettigheder og vores grundlov. Vacciner burde være vores eget valg som ikke skal kunne tages af andre

(Varde, 2020-11-02)

#15352

Fordi behandlingen er langt langt værre end “sygdommen”

(Risskov, 2020-11-02)

#15354

Jeg skriver under fordi, at jeg synes det er vigtigt, at corona pandemien gribes an proportionelt. Der skal være et meget vigtig og velbegrundet grundlag for de enorme menneskelige-samfundsmæssige konsekvenser, som regeringens tiltag koster. Regeringen er ved at blive til et diktatorisk tyranni, som kan tilsidesætte enhver fornuft, og må derfor stoppes.

(3370 Melby, 2020-11-02)

#15355

Jeg synes at det er frihedsberøvelse af menneskerettighederne og ødelæggende for samfundet, på alle fronter, økonomiske, sociale, sundhed, fakta, frygt.
Og det er ulovligt at støtte eliten der står bagved, det skal koste dem en straffe, ligesom andre kriminelle som udfører kriminalitet.

(Konges Lyngby, 2020-11-02)

#15358

Jeg er af fuldstændig samme mening.! Det er så forkert at os raske mennesker skal sygelig gøres med mundbind og lign. Jeg tror ikke på nogen effekt af mundbind, kun at vi får et dårligere helbred ved ikke at indånde frisk luft. Se på andre lande i Europa, som har haft mundbindspåbud fra starten, det går ikke ligefrem godt med deres smittetal!
Pas på de svagelige og hjælp dem, som man ville under en influenza Epidemi.

(Køge, 2020-11-02)

#15359

Jeg skriver under, fordi jeg ikke stoler på regeringens hensigter.

(Korsør, 2020-11-02)

#15368

Misforholdet p.t. mellem antal smittede og egentligt syge (indlagte) indikerer, at covid-19 for de fleste mennesker ikke er stort farligere end influenza. Samtidig lider mennesker og samfundsøkonomi under restriktionerne.

(Aalborg, 2020-11-02)

#15380

Jeg skriver under fordi jeg ikke mener der er evidens for indgrebne.

(Tønder, 2020-11-02)

#15382

Det er allerede kendt at kun et fåtal danner antistoffer trods smitte, at kun få bliver syge af smitten, at t-celler har stor betydning for immunitet. Der bør fokuseres på isolering og støtte af svage og risikogrupper med målrettet indsats. Ligeledes er det helt urimeligt at lukke for restaturanter kl. 22 - fint og forståeligt med barer mm - men der skal mere målrettede tiltag til

(Måløv, 2020-11-02)

#15383

Fordi jeg føler mig snart SÅ KRÆNKET på min menneske rettighed og så får jeg det decideret dårligt når jeg har det på, nærmest klaustrofobisk og dårlig vejrtrækning, og samtidig kan jeg intet som i intet se, som brillebruger 😷🤓💨 og så syntes jeg snart at vi lever i et diktatur der snart grænser op til nord Koreanske tilstande.
Mit bud er, lad dem som føler sig tryg med mindbind på bærer det og lad os andre leve med frihed under ansvar, det er jeg sikker på at den største del af Danmarks befolkning godt kan finde ud af.

(Nakskov, 2020-11-02)

#15385

Dette vanvid skal stoppe nu.

(Løgstør, 2020-11-02)

#15387

Jeg mener at det regeringen gør pt. er et indgreb i vores grundlæggende rettigheder og frihed baseret på et meget spinkelt og til tider ikke eksisterende grundlag.

(Aabybro, 2020-11-02)

#15392

Det er for farligt.....!

(Hvide sande, 2020-11-02)

#15399

Danmark kom godt igennem 1. bølge af covid-19, uden at bruge mundbind. Derfor er kravet om mundbind nu forkert. Det er besluttet alene for at gøre noget. Desuden er mundbind skadelige for helbredet fordi man ikke får en naturlig vejrtrækning med fuld udånding. Yderst skadelig for folk med kol og andre lungeproblemer.

(Fanø, 2020-11-02)