Erklæring fra sundhedsfagligt personale vedrørende Covid-19. (Alle andre har også mulighed for at underskrive erklæringen)

Kommentarer

#31012

Det påvirke vores må børn som jeg oplever er begyndt at få social angst. At vores samfund ser skævt til hinanden og dermed skaber frygt for folk der ikke kan/må bærer mundbind. Og meget meget andet.

(Albertslund, 2020-11-26)

#31014

Det er nødvendigt og rigtigt

(Søllested, 2020-11-26)

#31015

Jeg skriver under forbi jeg mener det er vigtigt at have et klinisk og faktabaseret forhold til denne pandemi. Herforuden kan jeg, med øje på historikken, være meget bekymret for hvilke tiltag der implementeres når der foreligger en vaccine.

(Silkeborg, 2020-11-26)

#31019

Jeg skriver under fordi, det regeringen har gang i er helt uhørt og må stoppes ASAP.

(Frederiksberg, 2020-11-26)

#31024

Fordi det ikke er evidens for de tiltag . Plus at corona kun dræber eller er med til at dræbe meget få dansker. Det ser ikke ud til at bi har en overdødelighed og den influenza er forsvunden meget mærkelig . Der der normal dør ca 1-2000 dansker Per år på grunden af influenza . Hvor der de hen ?
Nej jeg er ikke enig i de restriktioner de er uden evidens ud fra skøn og mundbind er ikke bare overflødig de er decideret skadelige for vores helbred .

(Rødekro, 2020-11-26)

#31032

Man bliver virkelig underlig i hovedet af alt det de har sat igang, tror bestemt ikke de mundbind er sunde har set flere men udslet omkring mund og næse som de aldrig har haft før

(Grenå, 2020-11-26)

#31035

jeg er uenig i måden corona bliver håndteret af regeringen.

(rønde, 2020-11-26)

#31038

Det er løbet løbsk for Mette, og jeg har også set på statistikken for influenza i 17/18 - næsten 1.800 døde og over 7.500 indlagte, der blev DK vist ikke lukket ned!

(Frederikssund, 2020-11-26)

#31040

Indgreb og begrænsninger ifm Corona er for voldsomme

(Vallensbæk Stramd, 2020-11-26)

#31042

Fordi politikerne ikke villigt giver fra sig, hvad de først har taget til sig...

(Pollerup, 2020-11-26)

#31043

Regeringen er gået for vidt, der er ikke flere døde i år end andre år. Så folk skal selv vælge over deres liv.

(Holstebro, 2020-11-26)

#31050

Nej til Fascisme, lovgivning skal bygge på viden og sund fornuft, IKKE på baggrund af følelser.

(Ballerup, 2020-11-26)

#31053

Jeg er meget bekymret over denne udvikling, hvor vi selvfølgelig skal passe på hinanden, men hvor omkostningerne opleves alt for store og ensomheden bland ældre - og dermed frygten hos de samme, bliver konstant større.

(Haderslev, 2020-11-26)

#31054

Jeg skriver under fordi, at jeg ikke syntes, at de mange tiltag stå mål med udbyttet. Samt, at der er alt for mange udokumenteret begrundelser fra regerings side.

(Esbjerg V, 2020-11-26)

#31055

Er fuldstændig enig, der skabes meget angst

(Aalborg, 2020-11-26)

#31056

Jeg mener det er mere sundhedsskadeligt at eks. aflyse alle motionsstævner, da det for folk til at droppe løbeturene fremfor at træne hen med noget.

(Vanløse, 2020-11-26)

#31059

Fordi det har ingen effekt

(Hellerup, 2020-11-26)

#31065

Fordi, jeg er meget enig med initiativgruppen og deres budskab!

(Køge, 2020-11-26)

#31078

Befolkningen skal have lov til at leve livet - især børn, unge og ældre har behov for frihed til at være sociale - restriktionerne er sygdomsfremkaldende.
Uansvarlig økonomisk politik.

(Gørding, 2020-11-26)

#31088

Jeg mener ikke at regeringen tilgodeser borgerne, men sig selv

(Ballerup, 2020-11-26)

#31089

Der har ikke været tilstrækkelig faglig evidens for de meldinger fra "sundhedsmyndighederne" som regeringen har anvendt som argument for beslutning. Ingen "second opinion", ingen høring i Folketingen forinden beslutning. Det er stærkt grænseoverskridende i en retsstat !!!

(Hirtshals, 2020-11-26)

#31092

Der er så mange ting i forhold til Covid-19 der ikke giver mening, og jeg mener ikke regeringen håndtere "pandemien" rigtigt.
Der er så meget der tyder på, at denne virus ikke er så farlig som verdenen vil gøre den til. Så jeg mener ikke vores rettigheder skal fratages os på den måde som de bliver rundt om i verden , og ikke mindst i Danmark pt.

(Aabybro, 2020-11-26)

#31096

Et tvunget indgreb på et menneskes fysiske krop og psykiske sind er en overskridelse af den personlige frihed, ethvert menneske har over sin egen krop.

(Aarhus C, 2020-11-26)

#31101

Savner klar videnskabeligt dokumenteret strategi og ikke følelsesbetonede beslutninger.

(Kokkedal, 2020-11-26)

#31109

Fordi jeg føler at regeringen fratager befolkningen sin ret til selvbestemmelse og taler ned til vores intellekt.

(Solrød, 2020-11-26)

#31112

Der er en skult agenda.
Den er at gøre klar til global reset og one world government. Det handler slet ikke om sundhed. Det er den største løgn der nogensinde er spredt globalt.

(Vanløse, 2020-11-26)

#31117

Jeg har hele tiden taget forbehold for, om det står mål med hvad vi ellers oplever med influenza

(Karrebæksminde, 2020-11-26)

#31119

Fordi jeg er enig!

(4799, 2020-11-26)

#31123

Vi har i masser af år sparet på alt, fra sygehuse til vuggestuer.
Nu er der pludselig ingen grænser.
Vi står i værste fald overfor en tid, som bliver værre end kartoffelkuren i 80'erne.

Er man ikke helt blind, så kan man se, at der er manipulation inde i billedet.

Afstand og afspritning - fint nok, men mundbind, som i bedste fald kan frasortere søm og skruer, får mange til, at gå for tæt på andre.
Så længe der er mening med tingene, så vil langt de fleste gerne følge rådene.
Men alt for mange- og ikke velbegrundede restriktioner, får befolkningen til at sløse med det hele.
Når Søren Brostrøm end ikke selv kan overholde, så kan man ikke forvente, at resten af befolkningen gør.

(Odense, 2020-11-26)

#31125

Det er alt for dyrt at redde få og bliver dyrt at redde de mange efter dette diktatur fra M.Frederiksen

(Vanløse, 2020-11-26)

#31127

Restriktionerne og indgrebene i den personlige frihed er gået for vidt i forhold til hvor mange der reelt bliver alvorligt syge eller dør af covid-19.

(Holte, 2020-11-26)

#31134

Det er meget overdrevet. Vi må hver især tage vare på os selv, hvad vi også gør. Det er ikke godt med al den overformynderi.

(Paderup, 2020-11-26)

#31139

Jeg mener det her for større konsekvenser økonomisk end det hjælper i sidste ende så hover alt bliver fjernet!

(Hjørring, 2020-11-26)

#31143

Jeg er enig

(Aalborg Øst, 2020-11-26)

#31148

Enig i budskabet

(Skovlunde, 2020-11-26)

#31156

Corona er noget der er blevet skabt for og lave the great reset

(3210, 2020-11-26)

#31158

Jeg skriver under fordi jeg er helt enig i de alle de betragtninger, som nævnes på denne side.

(Gentofte, 2020-11-26)

#31172

Udgifterne står slet ikke mål værdien!

(Nykøbing, 2020-11-26)

#31173

Jeg tror lægerne ved mere om Corona end regeringen, og jeg tror heller ikke at mundbind kan stoppe smitten.

(4591 Føllenslev, 2020-11-26)

#31175

Fordi regeringen er fulde af løgn og laver lovbrud, var det en alm. borger så skulle i sgu bare se

(Svinninge, 2020-11-26)

#31178

Endelig nogen der står frem og stiller spørgsmål.

(Juelsminde, 2020-11-26)

#31179

Når man som myndigheder forvalter et stykke arbejde, skal man altid sørge for, at det er mindst indgribende. Derfor bør man belyse tingene tilstrækkeligt. Der vises tydeligt mangel fra flere fagområder, hvilket er stærkt bekymrende.

(Lemvig, 2020-11-26)

#31181

Restriktionerne er alt for omfattende og efterlader flere syge og ensomme.

(Roskilde, 2020-11-26)

#31184

Jeg er enig

(København S, 2020-11-26)

#31186

Jeg er enig

(Årup, 2020-11-26)

#31192

Jeg synes der kommer så mange forskellige meldinger, at det er svært at holde tråden - vel vidende at vi står over for en ukendt sygdom. Mundbind eller ikke, minksituationen, nordjysk "nedsmeltning" men ikke Region med København og Vesteregn osv.

(7200, 2020-11-26)

#31197

Regeringen har tillagt sig magt på et uretmæssigt grundlag, udenom demokratiet, og med urigtige lånte fjer fra lægevidenskaben

(Stenlille, 2020-11-26)